Kuldmuna võistlustööde vastuvõtt on alanud!

Turundajatel on
taaskord aeg mõelda läbi kõik oma viimase aasta originaalsemad, loomingulisemad
ja silmapaistvamad tööd, sest tänasest kuni 25. veebruarini saab need esitada
Eesti suurimale ja prestiižseimale reklaamikonkursile Kuldmuna. Parimad
kuulutatakse välja Kultuurikatlas toimuval pidulikul auhinnagalal 15. märtsil.

Loovusfestivali Kuldmuna korraldab Turundajate Liit. Liidu tegevjuhi Signe
Kõivu
sõnul tuleb Kuldmuna sel aastal suurejoonelisem
kui kunagi varem, sest lisaks loovkonkursile ja auhinnagalale korraldab
Turundajate Liit ürituse raames esmakordselt ka konverentsi, mis toimub 14.
märtsil Kultuurikatlas.

Just nagu konkurss ise, nii on ka konverents
pühendatud noortele, meie tulevikule. Oleme Eestisse kutsunud mitmed
maailmaareenil tuntust kogunud noored tegijad, kelle lood võiksid innustada
igas vanuses kuulajaid ja kindlasti neid, kes oma ettevõttes just noori
sihtgrupina näevad. Näiteks on Suurbritanniast tulemas kogu maailma väljaannete
esilehtedele jõudnud
Oobah Butler, kes muutis oma tagahoovi
katusealuse TripAdvisori hinnatuimaks restoraniks Londonis,” kirjeldas ta.

Konverentsile ja auhinnagalale eelnevalt tuleb aga selgitada välja tänavused
auhinnasaajad.  Selleks on kokku
kutsutud Kuldmuna žürii, kelle tööd juhivad esimehed kuues kategoorias. 2019.
aasta Kuldmuna žürii esimehed kategooriate kaupa on:

  • Rein Iida (reklaam)
  • Urmas Villmann (TV/raadio)
  • Patrik Kupenko (digitaalne
    reklaam)
  • Martin Pütsep (disain)
  • Tanel Lillepalu (üritusturundus)
  • Kristina Seimann (suhtekorraldus)

Digitaalse reklaami žürii esimees Patrik Kupenko julgustas
kõiki turundusega tegelevaid inimesi Kuldmunast osa saama. “Varasem
kogemus Kuldmuna žüriis on näidanud, et
shortlisti jõudvate tööde
eelduseks on alati viimistletud tervik ja hea disain. See on küll klišee, aga ka tõsi, et võidutöödel peab samas alati
olema miski, mis jääb žüriile silma ja selleks võib olla sõna otseses mõttes
ükskõik mis. Ka üks üksik bänner võib tuua Kuldmuna,”
ütles ta.

Kupenko soovitab kõigil tutvuda juhendiga, kust
saab samuti aimu, et ükski idee ei ole oma mastaabilt Kuldmuna võitmiseks
liialt väike. Tema sõnul võidavad tihti auhindu just väga julged ja selged
väikesed projektid.

“Kuna käesoleval aastal on fookuses noorte teema,
siis ootame kindlasti konkureerima ka noori tegijaid väljaspoolt
traditsioonilist agentuuride-klientide tegevusulatust,” lisas ta.

TV ja reklaami kategooria žürii esimees Urmas Villmann
sõnas, et žürii töö on ühtaegu põnev, aga ka vastutusrikas. “Hindamisprotsess
on žüriiruumi kogunenud inimeste omavahelise keemia, maitsete ja arvamuste
kompromiss. Samas on inimestel kahjuks või õnneks komme hinnata asju, eriti
selliseid megaemotsionaalseid nagu reklaam, oma maitse järgi, kas meeldib või
ei meeldi.
Žüriiliikmena saame proovida ennast ületada ja olla võimalikult
objektiivsed,” märkis ta.

Kuldmuna tööde ametlik vastuvõtt
kestab kuni 25. veebruarini. Töid saab esitada sellel veebilehel:
defol.io/kuldmuna/2019

Hilinejate töid võetakse eritingimustel vastu 26.
veebruarist 4. märtsini. 

Pääsmete müük auhinnagalale on samuti alanud. Pileteid
saab osta Kuldmuna kodulehelt:
www.kuldmuna.ee/auhinnagala/piletid 

Kuldmuna kohta saab täiendavat infot nendelt veebilehtedelt:


Lisainfo:

Signe Kõiv
Turundajate Liit
Tegevjuht
E-mail:  
Mob: +372 502 3456
 
Merilin Sarapuu
Dalton / Kuldmuna kommunikatsioon
E-mail:
Mob: +372 569 56244

Kõik uudised