18.09.2020

Kuldmuna 2020 Grand prix: Lastefondi püsiannetuskampaania “Jäta üks asi ostmata”

Kampaania autoriks on turundusagentuur Salama, mille loovjuht Madis Ots on teinud Lastefondile kampaaniaid juba 20 aastat, alates fondi asutamisest. Kuldmuna Grand prix on auhind, mis antakse aasta silmapaistvaima töö eest ja otsustatakse kõikide žüriide üleselt.

Salama tegevjuht Anu Aleksandra Ots ja loovjuht Madis Ots

Kampaania “Jäta üks asi ostmata” suurendas püsiannetajate arvu 29% ja püsiannetuste summat 44%. Loovagentuur Salama, produktsioonifirma Kuukulgur Film, helistuudio Orbital Vox Stuudiod ja meediaagentuur Vizeum töötasid kõik kampaania heaks 100% pro bono, samuti olid tasuta meediapinnad.

Kuldmuna 2020 peaauhind Grand prix võitja kuulutati välja 18. septembril toimunud Eesti Disainiauhinnad 2020 galal:

Tutvu kampaania case study’ga: Lastefondi püsiannetuskampaania “Jäta üks asi ostmata”.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt