Inspira kanal kogus lühikese ajaga ligemale 100 000 vaatajat

Telia poolt hiljuti avatud telekanal Inspira kogus vähem kui kuu ajaga ligi 100 000 vaatajat. Oma rolli mängis selle juures kanali omanäoline tutvustuskampaania.

Telia avas Inspira kanali kõigile oma TV-klientidele 23. jaanuaril ning ühtlasi käivitus siis uut kanalit tutvustav kampaania, mis jõudis inimesteni nii eristuva tele- kui välireklaami näol. Nii sündis Tallinnas asuva Hobujaama bussipeatuse tarbeks eriline liitreaalsuse lahendus.   

JCDecaux erilahenduste spetsialist Teele Treiel tõdes, et Inspira kanalit promova projekti puhul oli tegu Eestis väga innovaatilise erilahendusega, kuna liitreaalsuse kontseptsiooni rakendati siinses välimeedias esmakordselt. „Esmapilgul lihtsa ekraani taga peitus keeruline tehniline teostus ning hea meel oli näha, kuidas kõikide osapoolte tubli tegutsemine vilja kandis,“ lisas Treiel. 

Loovagentuuri Age Creative disaineri Holger Indla sõnul oli bussipeatuse erilahendus ajendatud Inspira kanali programmist endast ning eriliseks muutis selle liitreaalsuse kasutamine. „Nuputasime viisi, kuidas ka jalakäija leiaks end keset inspiratsiooni või kogeks midagi, mis tema päeva paremaks muudaks. Selleks pidime vaatama eemale traditsioonilistest lahendustest ning liitma reaalsuse ning unistused. Samuti reageeris ja muutus liitreaalsus konkreetses bussipeatuses vastavalt sellele, kas oli päev või öö.”

Age Creative loovjuht ja režissöör Mart Metsma lisas, et kuna Inspira toob inspiratsiooni suurest maailmast käegakatsutavasse lähedusse ja võimaldab vaatajal selle inspiratsiooni keskel igapäevaselt elada, siis sellest tulenevalt oli kogu Inspira kampaania strateegiline eesmärk antud mõtet nii sisus kui vormis kuvada. „Heade saadete fenomen seisneb selles, et nad innustavad meid tegudele. Nii keskendubki kampaania lugu sellele võimsale inspiratsioonipahvakale, mis meie peades pärast paeluvat saadet tõelise mõttemöllu käivitab ning kuidas meie karakter kujutab ette end põnevaid asju kogemas.“

Samas tunnistas Metsma, et teostuse mõttes oli kogu protsess paras väljakutse, kuna karakter leiab ennast reaalsete Inspira saadete keskelt. „Selleks tuli läbi spetsiaalsete toaelementide, valguse, kaameraliikumiste ja eriefektide taasluua saatekeskkond, kuid nii tuusade tegijatega sai tulemus veel ägedam kui oleks osanud loota!“

Silja Oja, TULI

Kõik uudised