Kõik uudised

Epica Awards 2019 loovkonkurss avatud

Alates tänasest, 1. juulist saab töid esitada globaalsele loovkonkursile Epica Awards. See on teistsugune konkurss selle poolest, et võitjaid valivad välja turundusajakirjade toimetajad ja ajakirjanikud – inimesed, kes konkursil nähtud parimatest töödest oma väljaannetesse ka lugusid kirjutavad. Hea võimalus ühtlasi rahvusvahelisse meediasse jõudmiseks!

Juba 33. korda toimuva Epica loovkonkursi teeb eriliseks tema žürii, kus osalevad turundusajakirjanikud üle kogu maailma. Kui Cannes Lionsil ja teistel tuntud konkurssidel osalevad žüriides reklaamiagentuuride inimesed või vahel ka turundusjuhid, siis Epica ajakirjanikest koosnev žürii annab põhjuse väita, et tegu on kõige erapooletuma ja sõltumatuma žüriiga maailmas.

Soodushinnaga ehk 100 eurot soodsamalt saab töid esitada kuni suve lõpuni ehk 31. augustini: www.epica-awards.com  

Žürii koguneb 18. novembril Amsterdamis ja võitjad kuulutatakse välja 21. novembril KIT Royal Tropical Institute’is toimuval auhinnagalal. Epica raames toimub tänavu ka konverents, mille teemaks on “The Truth About Brand Purpose.” 

Tänavuse žürii president on Magnum Photos tegevjuht Fiona Rogers

Epica uue veebilehe valmistas Leedu agentuur Godspeed Branding, kes mullu Epical oma tööga “Gastronomy Book” disainikategoorias pronksi võitis ja korraldajatele silma jäi. 

Epical tänavu ka üks uus kategooria, Creative Use of Data. 

Mullu osales eestlastest Epica žüriis Silja Oja, varasematel aastatel on Eestit esindanud Hando Sinisalu

Epical hinnatakse eelkõige loovust, teostuse kvaliteeti ja uudsust. „Eestlastel soovitan esitada töid disaini ja reklaamfoto kategooriatesse, nendes oleks meil head šansid. Kui esitada töö tootedisaini, siis võiks kindlasti saata kohale füüsilised näidised. Žüriis olles nägin kui oluline on korralik case study ehk töö presenteerimine - vaadake Los Angelese videot, see on muljetavaldav. Isegi printkategoorias esitati töid videona, mitte ei saadetud konkursile lihtsalt trükiste faile,” ütles Silja Oja.  

Tutvu Epica eelmise aasta võitjatega: 

Epica 2018 Grand prix
Kategooria: Disain
LA Original: Space to Create

Agentuur 72andSunny lõi Los Angelese linnale uue moodsa logo. Žürii tunnustas paindlikku disaini, mis võimaldab kõigil Los Angelese elanikel oma linna logo täiendada, lisades kahe tähe vahele jäävale alale endale sobiva elemendi.

Epica 2018 Grand prix
Kategooria: Digital
JFK Unsilenced Speech Highlights 

Digitaalse tehnoloogia abil (taas)loodi Kennedy kõne, mille ta pidi Dallases 1963. aastal pidama. Atentaadi tõttu jäi see tema poolt tegemata, kuid digiajastu võlude abil saab ka surnud rääkima panna. Agentuur Rothco/Accenture Interactive. Klient: The Times.

Epica 2018 Grand prix
Kategooria: Responsibility
Price on Our Lives - Parkland Students 

USA õpilased protestisid relvavägivalla vastu võimsa sõnumiga: nende elu hind. Kui jagada USA riikliku relvaassotsiatsiooni (NRA) poolt poliitikutele annetatud summa õpilaste arvuga, tuli ühe õpilase “hinnaks" veidi üle ühe dollari.

Epica Grand prix 2018
Kategooria: Film
The Party Bus

Julgetel teemadel kaasa rääkimine ja seisukoha võtmine on olnud juba mitu aastat paljude brändide kommunikatsiooni põhituumaks. Shiseido otsustas seista LGBT kogukonna eest - läbi selle filmi julgustavad nad jääma iseendaks ja olema enesekindlad. Animatsiooni ja eriefektide küllus teevad sellest reklaamist põneva vaatemängu. 

Epica 2018 Grand prix
Kategooria: Alternative
Diesel “Deisel, Go with the Fake”

Tuntud brände võltsitakse ja kopeeritakse massiliselt - see on fakt. Diesel lõi ise oma võltskaubamärgi. Vahetades originaalbrändi nimes kaks tähte tekkis “Deisel” – bränd, mille rõivaid müüdi New Yorgi moenädala ajal pop-up poes. Fännid kiitsid ja jagasid kampaaniat sotsiaalmeedias ning Diesel saavutas vajaliku tähelepanu. 

Epica 2018 Grand prix
Kategooria: Print
Highlight the remarkable


DDB Saksamaa tegi kampaania Stabilo markerile. Kollase värvi abil markeerisid nad vanadel piltidel naisi, kes on ajalooliselt tähtsat rolli mänginud, kuid kes pole oma tegude eest piisavat tähelepanu pälvinud. Kampaania õpetab ajalugu, tunnustab naisi ja teeb seda kõike markeri abil - geniaalne! 

Epica toetajad on sel aastal Adobe, ACT, AdForum, Euronews ja Lürzer’s Archive. 

Lisainfo: contact@epica-awards.com 

Silja Oja, Turundajate Liit