Eesti agentuurid Not Perfect ja Newton loovusfestivalil White Square võidukad

Tee häid töid (ning saada neid konkurssidele), siis tuleb ka tunnustus. Eesti loovagentuurid Not Perfect ja Newton tõid rahvusvaheliselt loovusfestivalilt White Square koju kulla, hõbeda ja pronksi.

Valgevenes toimus tänavu järjekorras 12. rahvusvaheline loovusfestival White Square. See uue Euroopa üks suurimaid loovusfestivale, kus tänavu osales 937 tööd 31 riigist. Koroonakriisi tõttu toimus festival sel aastal online konverentsina ja auhinnad kuulutati 9. juulil välja live ülekande vahendusel.

Festivali edukaim Eesti agentuur oli Not Perfect Tallinn, kes võitis Tele2-le tehtud kampaania “Complaining” eest White Square’l kulla turundusstrateegiate kategoorias ja hõbeda integreeritud kampaaniate kategoorias:

Loovagentuuri Newton disainitud linnutoidu pakend pälvis loovusfestivalil White Square disainikategoorias pronksmedali. Kuldmunal võitis „Öölooma linnutoit“ tänavu disainikategoorias kulla.

Öölooma uue linnumaski ostjad said sel talvel kaasa paki linnutoitu. Et ka linnukestel oleks võimalik täis kõhuga magama minna. Pakk saadeti üllatusena unemaskiga kaasa.

White Square 2020 festivalil anti tänavu välja kaks Grand prix’d, millest üks läks Venemaa agentuurile Ruport kampaania „Kuidas meeldib, Elon Musk?” eest, mis püüdis California välimeedias vaid ühe inimese – Elon Muski – tähelepanu, jäädes tänu omapärasest lähenemisest tulenenud laiemale meediakajastusele silma muidugi ka paljudele teistele. Vaid 10 000 dollarit maksnud kampaania pälvis iseäranis palju meediatähelepanu Venemaal ja tõi lõpuks Elon Muski Krasnodari väikeettevõtjate ärifoorumile videosilla vahendusel esinema, sisendades kohalikele ettevõtjatele usku, et kõik on võimalik.

Teine Grand prix läks palju tõsisema teema käsitlemise eest Vene agentuurile Zebra Hero. Politseivägivalla vastane sotsiaalkampaania „Russian Yoga School“ tutvustas Vene politsei piinamisvõtteid joogaasenditena: „elevant”, „laululind” jne.  ÜRO inimõiguste ekspertide ühenduse Committee Against Torture tellitud kampaania jõudis oma sõnumiga 13 miljoni inimeseni.

Tutvu kõigi White Square 2020 võidutöödega.

Silja Oja, TULI


Loovagentuur Newton on Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 78 ettevõtet.

Kõik uudised