29.10.2020

Äripäeva Turunduse TOP 2020: parimad agentuuritulu teenijad on digi- ja meediaagentuurid

Tabeli esikolmiku moodustasid Mediabrands Digital, Nobel Digital ja Initiative. Neljandale kohale tõusis loovagentuur Taevas Ogilvy.

Meediaagentuuri Initiative partner ja juht Indrek Soom

Edukaimad agentuuritulu teenijad 2019. aastal:

1. Mediabrands Digital – agentuuritulu kasvas aastaga 1 948 747 eurolt 2 640 530 euroni

2. Nobel Digital (endine FCR Media) – agentuuritulu 2 591 000 eurot

3. Initiative – agentuuritulu 2 086 022 eurot

Metoodikast

Valdkonna TOPi pääsemine
Vastava valdkonna tegevuse osakaal ettevõtte käibest pidi olema vähemalt 51%. Äripäev võttis äriregistrist eelmise aasta majandustulemuste põhjal valdkonna müügitulult suuremate ettevõtete andmed. Osalesid ettevõtted, kelle majandustulemused olid äriregistris andmete kogumise ajaks sisestatud ja ettevõte tegutsenud kahel viimasel majandusaastal.

Pingerea koostamine
Ettevõtted seati valdkonna pingeritta kuue näitaja põhjal: 2019. aasta müügitulu, müügitulu kasv võrreldes 2018. aastaga, 2019. aasta ärikasum, kasumi kasv võrreldes 2018. aastaga, rentaablus ja varade tootlikkus aastal 2019. Iga näitaja põhjal reastati ettevõtted edetabelitesse, iga koht järjestuses andis kohale vastava arvu punkte. Kuue tabeli punktid liideti. Võitis vähim punkte kogunud ettevõte.

Nobel DigitalInitiative ja Taevas Ogilvy on Turundajate Liidu (TULI) liikmed.

Äripäeva Turunduse TOP ilmus 29. oktoobril 2020. Loe lisa SIIT.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt