Kõik uudised

Agentuuriga VAAS liitus digivaldkonna loovstrateeg Johannes Sepp

Age Creative’i endine digijuht Johannes Sepp töötab nüüd sisuloome ja digiturunduse agentuuris VAAS.

Fotol: Johannes Sepp koos oma koera Lucaga

Johannes, su endine tööandja Age Creative valiti mullu Kuldmunal Aasta Digiagentuuriks. Miks just nüüd töökohta vahetada otsustasid? 

Agesse kutsus mind 2018. aastal Timo Hartikainen ning kuna Timoga oli mul varasemalt juba kokkupuude olnud lõputöö kirjutamise raames, siis saigi tookord võetud vastu otsus sukelduda meediamaailmast loovusele lähemale. Timoga oli meil kohe algusest peale super klapp ning peale Timo lahkumist Agest tundsin iga päevaga aina rohkem, et sära minu silmadest on tuhmumas. 

Kuna tööl veedame suure osa enda elust, siis otsustasin möödunud aasta lõpus liikuda sinna, kus tunne on õige – VAASi. 

Millega VAASis tegeled? 

VAASis täidan sarnast rolli nagu Ageski – ametlik positsioon on digivaldkonna loovstrateeg. Tegutsen digi- ja sotsiaalmeedia spetsialisti, loovjuhi, projektijuhi, analüütiku ja strateegina. Töö on sisult sarnane mu rolliga Ages, kuid esialgu koosneb digitiim vaid minust. Mahtude kasvamisega planeerime seda tiimi ka suurendada. Olen alati hoidnud digijuhina „kätt mootoris“, sest selles maailmas jääd ilma praktikata lihtsalt voolust maha. Lisaks juhime koos Timo ja Triinu Tarusiga üheskoos Vaasi edasist käekäiku.  

Kes su töö Ages üle võtab?  

Ages töötab nüüd minu asemel digivaldkonna loovstrateegina väga andekas Aleksandr Dmitrijev. Klientidega, kellega tegelesin personaalselt, tegutsen osaliselt edasi VAASi alt, pakkudes Agele oma teenust. Tiimijuhtimise roll läheb üle tegevjuhile, digi- ja sotsiaalmeedia projektide juhtimise võtavad üle projektijuhid.  

Mida oma senisteks suurimateks saavutusteks pead? 

Ages töötasin kokku veidi üle aasta digijuhina. Tööpõld oli lai – tiimi juhtimine, kampaaniate strateegiad ja loovlahendused, projektijuhtimine, digitehnilised tööd, sotsiaalmeedia lahendused ja analüütika.  

Erialase saavutusena sai Ages juba esimese tööga võidetud Kuldmuna ning lisaks valiti Age ka mullu Kuldmunal Aasta Digiagentuuriks. Mitmed põnevad tehtud tööd ootavad Kuldmuna 2020. Lisaks olime finaalis ka Digitegu 2018 konkursil.  

Isikliku saavutusena sain arendada enda loov-ja digioskusi täiesti uuele tasemele. Ja muidugi olla osa Age ülivingest perekonnast. 

Mis agentuur on VAAS? Timo on öelnud VAASi kohta sisuloome ja digiturunduse agentuur. Milliseid teenuseid täpsemalt pakute? 

VAAS on digikanalitesse mõeldud videoproduktsioonile ja -sisule keskenduv agentuur, kus käsikäes käivad strateegia, loovus, toomine, levitamine ja analüütika. Meie tiimis on koos innovaatilised videoloojad ning pikaajaline turunduskogemus nii kliendi- kui ka agentuuri poolelt. Mina panustan digivaldkonna tundmisega ja nii saamegi kokku kompetentside sümbioosi, mida ei ole Eestis veel üheski kollektiivis nii põimunult. 

Video on juba aastaid olnud tõusev trend digimaastikul, kuid sellele spetsialiseerumist ja potentsiaali täiemahulist kasutamist on Eesti turul vähe. Kõik algab juba planeerimise faasist, et materjal oleks kasutatav erinevates formaatides erinevates kanalites ja sobiks vastava kanali sisutarbimise trendidega. 

Vaasi showreel:

Age Creative ja VAAS on Turundajate Liidu (TULI) liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 67 ettevõtet.  

Silja Oja, TULI

Liitu uudiskirjaga