13.11.2023

Üritusturundajate tuntuima konkursi finaalis on taas rohkelt Eesti agentuuride töid

Eelmise nädala lõpus avalikustati üritusturunduse suurima ja tuntuima võistluse ehk BEA World Festivali shortlistid. Finaali jõudsid ka Eesti agentuuride tööd, nende seas ka Kuldmuna 25 pidu!

Finalistide hulka jõudis teiste seas Kuldmuna 25 pidu. Foto: Rene Lutterus

Esiteks paar sõna sellest, mida konkurss üritusturundajatele tähendab. 

“Meie jaoks on Best Event Awards World kõrgeima tasemega konkurss, kus enda valdkonnas osaleda,” ütles mullu Jolose partner Martin Rauam. “Kui reklaamimaailmas on selleks Cannes Lions või Eesti lauljatel Eurovisioon, siis üritusturundusse ettevõtete jaoks on see BEA. Ehkki ka Cannes’is on üritusturunduse osa, siis BEA on kõige suurema konkurentsiga.”

Võidu nimel hakkab heitlema viis Eesti tööd, neist üks lausa kahes kategoorias. 

Sinal Wave
Agentuur: Milestone
Klient: Yolo Grupp
Kategooriad: B2I Event ja Convention

Golden Egg 2023
Agentuur: Milestone Events / Elamusstuudio / Broadline
Klient: Turundajate Liit
Kategooria: Celebration/Festivity

Bolt 10
Agentuur: Jolos
Klient: Bolt
Kategooria: Convention

Door to Estonia
Agentuur: Jolos
Klient: Visit Estonia
Kategooria: Low Budget Event

Wise Mission Days 23
Agentuur: Jolos
Klient: Wise
Kategooria: Sustainable Event

Vaata kõiki finaliste

Autor: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt