2. detsembril kell 15.00 on TULI liikmed oodatud osalema tasuta veebinaril, mille viib läbi Turundajate Liit koostöös Rakendusliku Antropoloogia Keskusega. Saame teada, milliste äraproovitud ja innovatiivsete meetoditega saab antropoloogia turundajaid nende eesmärkide saavutamisel toetada.
Antropoloogia pole enam ammu teadusdistsipliin, mis elab minevikus. Antropoloog ehk inimkäitumise mõtestaja – inimeste hirmude, ootuste, väärtuste analüütik – saab aidata nii oleviku väljakutsete lahendamisel kui ka tulevikumuutuste aimamisel.
Turundus- ja kommunikatsioonisõnumite seadmine, kasutaja- ja külastajauuringud, toote- ja teenusedisain on need valdkonnad, mida luubi alla võtta, aga… kuidas seda teha? Kuidas küsida õigeid küsimusi? Praegused keerulised ajad, mis segavad tavapärast töötempot ja -korraldust, pakuvad tegelikult häid võimalusi enesetäienduseks ning oma sihtgruppide uurimiseks.
Toome teieni konkreetsed näited, kuidas erinevad meetodid võiksid turundajate heaks tööle hakata ja mida on selleks vaja, et neid kasutada saaks. Fookuses on walk-along intervjuud, mis aitavad hästi avada kasutaja- või külastajakogemust.
Veebinari viimases kolmandikus räägime headest praktikatest. Vaatame, mis toimub välismaises äriantropoloogias ja toome osalejateni Rakendusliku Antropoloogia Keskuse eriilmelised uurimiskogemused Eestist.
Online sündmust viivad läbi Rakendusliku Antropoloogia Keskuse tegevjuht Sigrid Solnik ning uuringute juht Ehti Järv. Case study – ühe konkreetse antropoloogilise meetodi üle arutlevad ka Fotografiska brändijuht Jorven Viilik ja publikuprogrammi kuraator Elo Aun.
NB! Iga osaleja saab ühe ja täiesti jõukohase koduse ülesande – palun saada hiljemalt päev enne veebinari Sigrid meilile ÜKS foto mingist asjast, mis sinu jaoks iseloomustab selle ettevõtte kultuuri, mille heaks sa parajasti töötad. Veebinari alguses saame need konkreetsed näited välkanalüüsi vormis lahti muukida.
Veebinar toimub 2. detsembril, on tasuta ja mõeldud üksnes TULI liikmetele.