Veebinar: WFA juht selgitab, mida tähendavad COP26 kokkulepped brändidele ja turundajatele
30. november 2021
Novembris kogunesid maailma riikide tippjuhid Glasgow’sse, kus peeti kliimakonverents COP26.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/10/stephan16-9-photo.jpg 449w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/10/stephan16-9-photo-300x169.jpg 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/10/stephan16-9-photo-310x175.jpg 310w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/10/stephan16-9-photo-420x237.jpg 420w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/10/stephan16-9-photo-373x210.jpg 373w)
Teisipäeval ehk 30. novembril annab WFA (World Federation of Advertisers) juht Stephan Loerke koos Gail Gallie’ga (Project 17) ülevaate, millest konverentsil täpsemalt räägiti ja mida tähendavad sealsed kokkulepped brändidele ning turundajatele.
- Veebinar „Planet Pledge Spotlight: COP26“ toimub 30. novembril Eesti aja järgi kell 15.30 ja kestab tund aega.
- Registreeri siin!