WFA (World Federation of Advertisers) veebinaril räägitakse, kuidas pandeemia on muutnud inimeste tarbimisharjumusi ning millele tasub mõelda sellega seoses.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/01/patrick-tomasso-1ntfsnv-kls-unsplash-960x480.jpg 960w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/01/patrick-tomasso-1ntfsnv-kls-unsplash-480x240.jpg 480w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/01/patrick-tomasso-1ntfsnv-kls-unsplash-1920x960.jpg 1920w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/01/patrick-tomasso-1ntfsnv-kls-unsplash-760x380.jpg 760w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/01/patrick-tomasso-1ntfsnv-kls-unsplash-1520x760.jpg 1520w)
Pandeemia tõttu on aina enam inimesi viinud oma ostlemise veebi. Kuigi see tekitab rohkem võimalusi, et turundada oma tooteid ka välismaistele klientidele, toob see endaga kaasa ka olulisi mõttekohti.
Mark Holden, ülemaailmne CSO PHD‘s, suunab pilgu tulevikku ning räägib, kuidas turundajad saaksid paremini olla valmis eesolevateks trendideks ja katsumusteks.
Registreeri siin!