Reklaamilegendi Sir John Hegarty (Saatchi & Saatchi ja BBH asutaja) kaheksanädalane veebikursus “The Business of Creativity” võtab luubi alla loovuse tohutu mõju meeskonnale.
Mitmete mainekate agentuuride (Saatchi & Saatchi, Londoni TBWA ja Bartle Bogle Hegarty) sünni juures olnud mees esines 2023. aastal Tallinnas toimunud Making Sense’i konverentsil ning andis TULI portaalile meeleoluka intervjuu. Muuhulgas ütles ta, et reklaamitööstus on allakäigutrepil ning ta näeb umbes kaks korda aastas reklaami, mis ta aega ei raiska.
Kursusel avab John kaheksa nädala jooksul, kuidas loovus tiimi edasi viib. Veebikursus hõlmab erinevaid teemasid:
- briifi valdamine;
- storytellingu kunst;
- hirmu ületamine tühja lehe ees;
- ideede kasvatamine ja hindamine;
- loomekultuuri julgustamine.
Kursus koosneb Sir Johni iganädalastest loengutest; kahe nädala tagant toimuvatest Q&A loengutest ning kaheksast inspireerivast külalisesinejast, kelle hulgas on näiteks Nike endine turundusjuht Greg Hoffman, moekunstnik Paul Smith ja ettevõtja Holly Tucker.
Seni on veebikursusel osalenud 700 inimest erinevatest organisatsioonidest üle maailma. 97% osalejatest pidas kursust inspireerivaks ja 96% soovitaks seda sõbrale või kolleegile.
Järgmine veebikursus algab 31. oktoobril ning sellele registreerimine on nüüd avatud! TULI liikmetele on veebikursus eksklusiivselt 20% soodsam ehk £1,595 + VAT (1902 € + VAT) asemel on hinnaks £1276 + VAT (1521 € + VAT). Kui oled huvitatud, siis kirjuta palun TULI tegevjuhile Kadi Aguraijujale: