Defitsiitne reklaamiaeg, vältimatu hinnatõus, muutused meediatarbimises, uued reklaamikanalid- ja lahendused ning muud turundajatele olulised teemad – 2023. aasta tuleb mitmeti varasemast erinev.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/02/meediaraport7-960x480.png 960w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/02/meediaraport7-480x240.png 480w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/02/meediaraport7-1920x960.png 1920w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/02/meediaraport7-760x380.png 760w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/02/meediaraport7-1520x760.png 1520w)
Kõige selle üle arutlevad Eesti meediamaastiku eestvedajad:
- Signe Suur | TV3 Grupp
- Kristiina Sepp | JCDecaux
- Mirjam Viiding | Postimees Grupp
- Sander Maasik | Delfi Meedia
- Karl-Mattias Õige | Initiative