Vaata, mitu tööd esitati TULImustale! Žürii: tase on väga hea, otsustamine läheb raskeks
Möödunud kolmapäeval lõppes tööde esitamine tulemuskonkursile TULImust. Hetkel näeb žürii vaeva, et parimatest parimad välja valida!
TULImustal jagatakse auhindu neljas kategoorias: brändikontakt, positiivne muutus, andmekasutus ja tulemusturundus. Samuti valitakse välja kõige võimsam töö ehk Grand Prix. Auhindade nimel hakkab võistlema 54 tööd.
Turundajate Liidu tegevjuht Anniken Haldna sõnab, et võrreldes eelmise aastaga on märgata kaht olulist muutust. Esiteks on rohkem erinevaid esitajaid – projekte saatis üle 30 erineva ettevõtte. Teiseks on erinevatesse kategooriatesse saadetud tööde arv ühtlasem kui mullu.
“Oleme TULImustaga teekonna alguses,” kommenteerib ta. “Me alles tekitame harjumust, et turundustegevuste efektiivsust analüüsida ning tulemusi konkursile esitada. Selleks kulub aega ning tarvis on agentuuride ja klientide koostööd. Sügis on kiire aeg, seega suur kummardus neile, kes võtsid aja, et avaldus teele saata. Olen žüriilt kuulnud, et tase on väga hea ning see teeb otsustamise raskeks, nad ootavad pikka arutelupäeva.”
Žürii alustas oma tööga nädalavahetusel, esialgu hinnatakse etteantud hindamiskriteeriumite järgi individuaalselt ning seejärel kogunetakse ühise laua taha, et parimad tööd välja noppida. Žüriisse kuuluvad Märten Liinat, Mari-Liis Ahven, Nele Laev, Maris Altsoo, Kärt Vilt, Jaanus Lahe ja Tanel Rebane. Finalistid avalikustatakse 3. novembril, auhindamine toimub 9. novembril Making Sense’i konverentsil.
9. novembril kell 16.15 algaval auhinnatseremoonial osalemiseks ei pea eelnevalt Making Sense’i konverentsi külastama, kuid soovitame seda soojalt, sest esinejad ja teemad on tipptasemel ning katavad andmepõhise ja loova turunduse erinevaid külgi.
Autor: Siim Kera, TULI