09.11.2022

TULImusta võidutööd | Brändikontakti kategoorias näitasid võimu pangad

TULImusta konkursi üks kategooriatest on brändikontakt. Selles kategoorias hinnatakse seda, kui hästi on sihtrühmani viidud brändi kuvand, sõnum ja emotsioon. Kuidas on õnnestunud võimendada brändi emotsioone, tugevdada sidet brändi ja tarbija vahel, kaasata sihtrühma ja luua positiivne (kasutaja)kogemus. Vaata, millised tööd võitsid!

Brändikontakti kategooria võitja 2022. aastal on SEB Eesti. Foto: Harry Tiits

I KOHT

Võttes isiklikult asju, millest hoolime, muudame maailma paremaks kohaks. SEB näitab eeskuju kasutades 82% maisimassist valmistatud ISIC kaarte ning töötajate võrdsusest ja vaimsest tervisest hoolides. #MAISIC kampaania looja oli Age Creative.

Kampaania kaasas kolme kunstnikku, kes aitasid sõnumil levida ja klientidel hoolivamaid valikuid teha. Eelistades SEB ISIC kaarti, teed väärtuspõhise otsuse ja näitad hoolivust maailma vastu.

II KOHT

Kuidas värvata IT-talente Eestisse siis, kui piirid on kinni ja terve elu on pausile pandud? Kuidas olla nähtav IT-talendile, kes igapäevaselt saab mitmeid tööpakkumisi? Läbi samastumise, siiruse ja eestlasliku eneseiroonia positsioneeris Age Creative Work in Estonia ehk Eesti tööandja brändi ümber.

III KOHT

2022. aasta juunis toimus 10-päevane Cashy ja Swedbanki ühine online rahamäng, mille eesmärk oli tõsta noorte finantsalaseid teadmisi, sealhulgas kasvatada enda varasid ja püsida samal ajal ka tasakaalus ning õnnelik. Kampaaniasse kaasati noorte seas tuntud ja silmapaistvad suunamudijad, kelle kaudu viis MediaCom relevantsete kanalite kaudu info õigete inimesteni. 

Kärt Tomp, TULI

TULImusta korraldaja Turundajate Liit (TULI) on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest. Kui TULI korraldatud  keskendub loovusele, siis TULImust on oma südameasjaks võtnud andmed, tulemused ja efektiivsuse. 

Kõik uudised