09.08.2023

Telia uus brändikampaania “Aina parem töö” inspireerib vaatajaid tehnoloogia toel oma elu kvaliteeti tõstma 

Augustikuus käivitunud Telia brändikampaania “Aina parem töö” fookuses on, kuidas tehnoloogia muudab nii täna kui ka tulevikus töö tegemist paremaks. 

Foto: Erakogu

“Meie uus brändikampaania räägib sellest, mida meie kliendid ootavad – kuidas tehnoloogia teeb töö tegemist paremaks ja muudab seeläbi inimeste elu lihtsamaks. Soovime inspireerida, anda inimestele uusi mõtteid ning näidata uutmoodi töid, mida on võimalik juba tänaste tehnoloogiate toel teha,” lausub Telia Eesti brändijuht Helena Hiis.

Telia on kaasanud taaskord oma kampaaniasse päris inimesi oma tegude ja lugudega, kes juba täna võtavad tehnoloogilistest võimalustest midagi enamat, et oma igapäevaelu või töötegemise kvaliteeti tõsta.  

“Meil on siiralt hea meel, et kampaania keskmes on meie oma kliendid enda isiklike lugudega. Lugudega, kuidas nad on oma karjääri, mis ei pruugi olla kõigi jaoks tavapärane, üles ehitanud just uute tehnoloogiliste võimaluste toel. Need on näited töödest, mida vanasti sellisel moel teha ei saanud, aga tänases maailmas on see täiesti võimalik,” kommenteerib Hiis.  

Hiisi sõnul toob uus brändikampaania vaatajate ette näited nii väikeettevõtjast, karjäärihüppe teinud e-mänguritest, kaugjuhitavatest sõidukitest, distantsilt juhitavatest robot-tulekustutajatest kui ka näiteks lahendustest, mis teeb pimedate inimeste elu linnas liigeldes oluliselt lihtsamaks.

Ta lisab: “Meie lugude valik on piisavalt variatiivne, et iga vaataja võiks ära tunda enda jaoks olulised situatsioonid või leida just inspiratsiooni tuleviku tarbeks, sest erinevad digitaalsed lahendused pakuvad juba täna meeletult palju võimalusi meie igapäevase elu paindlikumaks muutmisel. Inspireeriv on näha, kuidas mõne inimese hobist on saanud tehnoloogia arenguhüppe toel tema igapäevane töö või paljude inimeste elud on päästetud just seetõttu, et tulekahju ei pea minema kustutama inimene vaid robot. Neid näiteid on veel väga palju.”

Brändikampaania jaoks on loodud 60-sekundiline klipp, mis on sündinud koostöös Optimist Creative’iga. Klipis osalenud inimestest on valminud ka eraldiseisvad videolood, mis avavad lugusid, kuidas nende elu on läbi tehnoloogiliste lahenduste muutunud. Kõikide nende lugudega saab tutvuda Digitark.ee tehnoloogiaportaalis.

“Lisaks pikemale videoloole, istusime kõigi osalistega maha ning rääkisime pikemalt, kuidas nad on digitaalsete lahenduste kaasabil oma tänasesse kohta jõudnud ning kuidas nende igapäevaelu välja näeb. Meil on hea meel, et see kõik on sündinud Optimist Creative’i ja produktsiooniparnterite hea koostöö tulemusena. Ligi 50 inimest andis lühikese ajaperioodi jooksul endast maksimumi, et sellised lood jõuaksid kõigi eestlasteni. Loodame väga, et meie uus brändikampaania aitab paljudel mõista, et tehnoloogia loob võimalusi üheskoos aina paremat tulevikku luua,” ütleb Hiis.

Autor: Karl Gustav Adamsoo, Telia
Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt