21.05.2021

Telia turunduse ja brändi valdkonna juhina jätkab Kertu Kuusik

Alates tänasest juhib Telia Eesti turunduse ja brändi osakonda Kertu Kuusik, kes oli varasemalt osakonna juhi kohusetäitja rollis.

Kertu Kuusik
Kertu Kuusik. Foto: Jake Farra

Kertu Kuusik on Telias töötanud alates 2015. aastast ning kuni märtsini juhtis ta Telia meediaplaneerimise tiimi.

„Juhtida Eesti ühe hinnatuima turundustiimiga valdkonna armastatuimat brändi ettevõttes, mis omab fundamentaalset rolli digiühiskonna arendamises, on suur au. Oodata on veel julgemat turundust, mis räägib tehnoloogia rollist inimeste eludes – rollist, mis aitab saada ja muuta paremaks,“ ütles Kertu Kuusik.

Telia Eesti erakliendiüksuse juhi Kristjan Viilmanni sõnul on Kuusik varem edukalt käivitanud meediaplaneerimise tiimi ning tunneb endise turundusjuhina hästi ka turundusjuhtide töölauda.

„Kertul on väga selge nägemus, milline peaks olema kliendikeskse telkoteenuseid pakkuva ettevôtte turunduskommunikatsioon ja sônum. Veelgi enam – selge tegevusplaan ja sisu, muutmaks Telia brändi ikooniliseks.“ lisas Viilmann.

Telia turunduse ja brändi osakonnas on kolm tiimi. Turundustiim tegeleb brändi- ja turunduskommunikatsiooni juhtimisega ning meediaplaneerimise tiim toimib organisatsioonisisese meediaagentuurina. Otseturunduse ning turundusautomaatika tiim tegeleb aga kliendiandmete analüüsi ja otseturunduse juhtimisega.

Telia on täisteenust pakkuv telekomi- ja IT teenuste ettevõte, mille koduturuks on Skandinaavia ja Balti riigid.

Telia on Turundajate Liidu liige alates 2019. aastast.

Toimetas: Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt