26.11.2024

Tallink on esimene bränd Eestis, kes alustas reklaamimist Pinterestis: esimeste päevadega on videosisu vaatamisi kogunenud sadu tuhandeid

Tallink on esimene bränd Eestis, kes on alustanud reklaamimist Pinterestis, saavutades lühikese ajaga muljetavaldavaid tulemusi oma orgaanilise sisuga. Platvormi fookus inspiratsioonil ja ideedel teeb sellest ideaalse koha reisi-inspiratsiooni leidmiseks ja jagamiseks.

Tallink alustas reklaamimist Pinterestis.

”Pinterest kui visuaalne otsingumootor, kus kasutajad otsivad inspiratsiooni ja ideid, on meie jaoks ideaalne platvorm, kus jagada reisihuvilistele ideid seiklusrikkaks minipuhkuseks, ” ütles Tallink Grupi sotsiaalmeedia juht Keiu-Kärt Land.

”Meie orgaaniline sisu on juba mõne päevaga saavutanud Pinterestis silmapaistvaid tulemusi – mitmed videod on kogunud mõne päevaga suure hulga pin’e, salvestusi ja vaatamisi – mõne video puhul kuni 400 000 vaatamist ja 5000 salvestamist video kohta. Need muljetavaldavad tulemused näitavad, et Pinterest on meie jaoks tõhus ja hea potentsiaaliga turunduskanal, mis avab uusi võimalusi meie brändi nähtavuse ja tuntuse suurendamiseks”, ütles Land.

Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt