26.05.2023

Tabasco võitis Kiievi rahvusvaheliselt reklaamifestivalilt mitu auhinda

Kiievis toimunud rahvusvahelisel reklaamifestivalil KIAF näitas sel aastal taset Tabasco, kes võitis oma tööga „Veri kaubaks” neli auhinda.

Tabasco võidutöö üks visuaalidest.

Tabasco saagiks jäi Kiievis üks hõbe (tervise valdkonna kategoorias integrated campaigns) ning kolm pronksi (tervise valdkonna print & publishing, out of home advertising ning direct campaigns). Võrdluseks: Kuldmunal triumfeeris “Veri kaubaks” kahe kulla ja pronksiga. 

Kuldmunal kulla ja kaks hõbedat võitnud töö Tabasco töö “Absurdiga diskrimineerimise vastu!” jõudis Kiievis aga kahel korral shortlist’i. Nelja auhinnaga oli Tabasco Kiievis Baltikumi edukaim agentuur. 

Vaata Tabasco võidutöid

Pika ajalooga Kiievi reklaamifestival on viimasel kahel aastal keskendunud sotsiaalkampaaniatele. Põhiprogrammis võisteldi kokku 12 erinevas valdkonnas, muuhulgas näiteks inimõigused, jätkusuutlikkus, vaesus, tervis ja loomakaitse. Lisaks oli kavas erivõistlus PEACE, kus osalesid sõja-, agressiooni- ja genotsiidivastased projektid. Festivalil ei tohi osaleda agressorriikide agentuurid.

“Osalemise põhimotivatsioon polnud auhinnad, kuivõrd soov toetada Ukraina kolleege,” ütleb Tabasco loovjuht Indrek Viiderfeld. “Võistlusele saatsime seitse tööd.”

Kokku osales konkursil 33 riigi 1025 tööd. Põhiprogrammis  jagati välja 91 auhinda ning 88 shortlist’i kohta. Ürituse laia haaret näitab, et põhiprogrammis auhinnati 22 riigi agentuure. Muuseas said rõõmustada Austraalia, Prantsusmaa, Kasahstani, Araabia Ühendemiraatide, Suurbritannia ja Venezuela turundusinimesed. 

Autor: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt