17.03.2022

Rethinki turundus- ja brändistrateegia meeskond laieneb

Teenusedisaini agentuur Rethink laieneb, et pakkuda kliendile terviklikumat teenust. Seni peamiselt teenuse- ja UX/UI disaineritest koosnenud meeskonnas toimetavad alates märtsist kaks uut turundus- ja brändistrateegi – Elina Vilja ja Maarja Pütsep.

„Kliendist lähtuvate teenuste loomisel mängivad ettevõtte identiteet ning turundus väga suurt rolli. Et hea teenus suudaks konkurentidest eristuda, soovitud inimesteni jõuda ja pakkuda parimat teenuse kogemust, on oluline mõista, et disainmõtlemise tehnikaid saab rakendada ka brändi- ja turundustegevusi tehes,“ ütleb Rethinki asutaja Lars-Erik Hion. 

Digiajastul seisavad turundajad silmitsi kasvava vajadusega pakkuda haaravat ja personaliseeritud kliendikogemust. Lisaks teeb seda kõike keerulisemaks erinevate kanalite arv ja info jagamise kiirus kogu klienditeekonna jooksul. Disainmõtlemine annab turundajatele võimaluse luua turundusstrateegiaid ja -lahendusi, mille loomisel minnakse kaugemale traditsioonilisest turundusest. Päriselu eksperimentide, vaatluste jm „kastist välja” meetodite kasutamise abil on võimalik süvitsi mõista, kes on klient, mis on tema valud, mis on tema soovid ja kuidas ta käitub.

Elina Vilja omab 10-aastast kogemust müügi, turunduse ja juhtimise valdkonnas. EASi turundusjuhina juhtis Elina Brand Estonia projekti, e-Estonia,Trade Estonia ja Work Estonia brände ning rahvusvahelist EASi brändi- ja turundustegevust.

Maarja Pütsep omab 9 aastat kogemust turunduse ja müügi valdkonnas, keskendudes B2B lahendustele. Ta on töötanud ettevõtetes nagu Mindshare Estonia, Telia Eesti, Eesti Energia. Hetkel tegev ka Tallink Grupis. 

Rethinki kaasasutajal Helen Kannelmäel on üle 15-aastane kogemus turunduse ja kommunikatsiooni vallas, põhifookusega digiturundusel. Ta on näinud nii kliendi kui agentuuri perspektiivi Telia ja Optimist Creative’is ning saanud rahvusvahelise startup-turunduse kogemuse Euroopa Innovatsiooniakadeemia turundusjuhi rollis.

RETHINK on teenusedisaini agentuur, mis töötab välja kliendikeskseid digitaalseid lahendusi, pakkudes tuge ka brändiloomes, digiturunduses, sisemiste tööprotsesside läbimõtlemisel ja organisatsiooni mõtteviisi muutmisel. 

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt