Peugeot uuendatud logo on peaasi
Prantsuse autotootja Peugeot avalikustas logo uuenduse, mis on edasiarendus 60ndatel kasutuses olnud embleemist, hüljates ligi viiskümmend aastat kasutusel olnud lõvikeha motiivi.

„Uus logo peegeldab meie muutuvat mudelite valikut ja uut filosoofiat – elada hetkes. Oleme elevil, et kogu brändiidentiteedi uuendust ja logo meie klientidele sel aastal tutvustada,“ kommenteeris uuendust Peugeot Ühendkuningriigi tegevdirektor Julie David. 1857. aastal alguse saanud Peugeot uuendas logo kogu oma ajaloo jooksul üheteistkümnendat korda ning tähistab sellega elektriautode uut ajajärku.
Peugeot on võtnud suuna veebipõhisele ostukogemusele, mis ei jää alla autoesinduses saadavale kogemusele. Uus brändiidentiteet sobitub autotootja sõnul nii virtuaalsesse kui ka füüsilisse maailma. Lõvipea motiiviga logoembleemiga saab esimese sõidukina märgistatud Peugeot 308, mis lansseeritakse 2021. aasta teises pooles. Aastaks 2025 on Peugeot lubanud kõigist oma senistest automudelitest turule tuua elektrilised sõidukid.
Tekst: Taivi Koitla
Fotod: tootja, allcarsbrandlist.com