Paulig grupi jaesuuna turundusjuhina Baltikumis asus tööle Ave-Stina Udam
Paulig grupi Baltikumi jaesuuna turundust juhib alates maikuust Ave-Stina Udam, kellest sai ka Pauligi Soome ja Baltikumi äripiirkonna turunduse juhtrühma liige. Ave-Stina töötas seni Pauligi jaesuuna turundusjuhina Eestis. Paulig grupi kaubamärgid on Paulig, Santa Maria, Gold&Green, Risenta ja Poco Loco.
Uues ametis keskendub Ave-Stina Udam koos tiimiga Eestis, Lätis ja Leedus Pauligi ja Santa Maria brändide ja kategooriate kasvatamisele. „Santa Maria ja Paulig on mõlemad Baltikumi turuliidrid erinevates kategooriates – maitseained, Tex Mex ja kohv – ning seetõttu lasub meil ühtviisi nii vastutus kui ka unikaalne võimalus neid kategooriaid tulevikutrende ja -vajadusi silmas pidades kujundada ning tarbijateni tuua,“ ütleb Ave-Stina Udam.
Ave-Stina on töötanud erinevates toidu- ja joogivaldkonna turundusrollides alates 2013. aastast. Viimased kolm ja pool aastat on ta töötanud Pauligis, enne seda Valios. Tema suurima saavutusena Pauligi Eesti jaesuuna turundusjuhina võib välja tuua Santa Maria Tex Mex kategooria jõulise kasvu koos takokultuuri juurutamisega Eestis. Ave-Stinal on turundusele spetsialiseerunud ärijuhtimise magistrikraad EBS-ist.
Paulig on toidu- ja joogivaldkonnas tegutsev pereettevõte, mille müügitulu 2020. aastal oli 920 miljonit eurot. Ettevõttes on kokku üle 2000 töötaja 13 riigis.
Toimetas: Silja Oja, TULI