GALERII | Parimad on teada! Vaata, kes võidutsesid TULImusta konkursil
Neljapäeval selgusid esmakordselt toimunud tulemuskonkursi TULImust parimad tööd. Kokku jagati Erinevate Tubade Klubis toimunud auhinnatseremoonial välja 13 autasu, nende hulgas ka üks Grand Prix.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-2654-960x480.jpg 960w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-2654-480x240.jpg 480w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-2654-1920x960.jpg 1920w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-2654-760x380.jpg 760w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-2654-1520x760.jpg 1520w)
Kokku esitati võistlustulle 67 tööd. Konkursi üks ellukutsujatest, MediaComi juht Olga Peresild kiidab projektide kvaliteeti.
“Positiivne oli konkursil näha töid, mille puhul žürii nägi, et see on turunduse tulevik ning see, kuhu turg areneb,” ütleb ta. “Võidutööd olid hästi läbi mõeldud, terviklikud ja selgelt defineeritud. Need olid on väga mitmekesised, mis on fantastiline – siin oli loomingulisust; analüütilisust; tehnilisi oskuseid; oskust aru saada, kus on ühiskonna närv; toote integreerimist ja tervikpilti. Võidutöödest on näha, et turunduses hinnatakse järjest rohkem sotsiaalset vastutust ja turundus on viis, kuidas saavutada suuremaid eesmärke ning need eesmärgid võivad olla olulised mitte ainult ärile, vaid ka kogukonnale ja ühiskonnale.”
Auhindu jagati neljas erinevas kategoorias: brändikontakt, positiivne muutus, andmekasutus ja tulemusturundus. Kõigis kategooriates anti välja I, II ja III koht ning kõige säravam töö pärjati kategooriateülese Grand Prix’ga. Grand Prix võitnud kampaania oli žürii hinnangul suurepärane ja laiahaardeline töö.
“Kuidas sina saad sama hea kampaania teha,” küsis žürii ning vastas ise. “Kui integreerid turunduse sel hetkel, kui hakkad toodet looma. See on väga mõistlik.”
Kes Grand Prix ja teised auhinnad võitsid?
-
Brändikontakt
III koht: Swedbank x Cashy, esitaja: MediaCom Estonia
II koht: Work in Estonia – Just Log In, esitaja: Age Creative
I koht: SEB MAISIC kampaania 2022, esitaja: SEB Pank
-
Positiivne muutus
III koht: Pink Cape, esitaja: Tank
II koht: MyFootprint | SEB mobiilirakendus, esitaja: SEB Pank
I koht: Lae End haridusprogramm, esitaja: Lae End haridusprogramm
-
Andmekasutus
III koht: The progressive analytical success story of Ninja Casino/Boost Casino, esitaja: Initiative
II koht: Bayeri Custom Bidding optimeerimine DV360, juuni – august 2022, esitaja: MediaCom Estonia
I koht: NORSK TIPPING SOCIAL MISSION FOR MORE RESPONSIBLE GAMBLING, esitaja: Analytical Alley
-
Tulemusturundus
III koht: Katana Rebrand and Web Upgrade, esitaja: NOPE Creative
II koht: Circle K kevadine värbamiskampaania, märts – august 2022, esitajad: MediaCom Estonia & La Ecwador
I koht: Apteeker Melchiori filmide kommunikatsioon, esitaja: Agenda PR
Grand Prix
Apteeker Melchiori filmide kommunikatsioon, esitaja: Agenda PR
![veebi tuli konverents 03 11 2022 harry tiits 3370](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370-1024x576.jpg 1024w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370-300x169.jpg 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370-768x432.jpg 768w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370-1536x864.jpg 1536w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370-310x174.jpg 310w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370-620x349.jpg 620w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370-420x236.jpg 420w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370-840x473.jpg 840w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370-530x298.jpg 530w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370-1060x596.jpg 1060w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370-645x363.jpg 645w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370-1290x726.jpg 1290w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370-373x210.jpg 373w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370-747x420.jpg 747w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/veebi-tuli-konverents-03-11-2022-harry-tiits-3370.jpg 2048w)
TULImusta korraldaja Turundajate Liit (TULI) on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest. Kui TULI korraldatud Kuldmuna keskendub loovusele, siis TULImust on oma südameasjaks võtnud andmed, tulemused ja efektiivsuse.