24.03.2023

VIDEO | Eesti reklaamiagentuur No Mittens teeb ajalugu: ükski bränd pole varem iga päev logo vahetanud

Ettevõtetel on tavaliselt üks logo. Reklaamiagentuur No Mittens mõtles, et neil võiks olla hoopiski 365. Vaata nende case study videost, miks nii.

No Mittensi logod. Foto: No Mittens

No Mittensi identiteedi tuum on muutused ja värskus.

“Kogu meie elu keerleb muutuste ümber. Need, mida pakuvad meile kliendid, ja need, mida oma tööga püüame luua,” kommenteeris loovagentuuri No Mittens partner Vladimir Pavlov reeglivaba brändingu filosoofiat. “Ükskõik kui pahupidi on maailm, peame andma endast kõik, et muuta seda veidi paremaks paigaks.” 

Vaata No Mittensi manifesti:

No Mittensi brändingu põhielement on iga päev muutuv logo, mis on loodud 365 tasulistest ja vabavarafondist. Lisaks mustvalged fotod, käsitsi kritseldatud joonistused, punkrokk ja ülbe hoiak. 

“Julgus, munad, tahe luua midagi, mida varem pole tehtud,” kommenteeris brändingut selle autor Siim Kannus, kes sai identiteedi loomisel inspiratsiooni tänavakultuurist ja pidevalt muutuvatest disainitrendidest.

Vaata brändingu case study:

Loovagentuuri veavad rahvusvahelise kogemusega Vladimir Pavlov ja Natalia Smelova. No Mittens kuulub Optimist Gruppi.

Autor: No Mittens
Toimetas: Siim Kera, TULI

No Mittens on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 110 liiget.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt