Meaningful Brands uuringust selgus, mis brändi on eestlased enim kiindunud
Havas Estonia korraldas eelmisel nädalal turundusürituse Meaningful Marketing Morning. Selle raames toimusid erinevad turundusalased esitlused ja tehti teatavaks brändid, millesse eestlased on Havasi uuringu Meaningful Brands põhjal kõige enam kiindunud.
Ligi 50 inimest leidis neljapäeva hommikul tee Havas Estonia kontorisse, et võtta osa inspireerivatest ettekannetest turunduse olevikust ja tulevikust. „Meaningful Marketing Morning oli väga oluline meile kui ka meie klientidele, sest Covidi tõttu on olnud väga palju piiranguid,“ sõnas Havas Creative tegevjuht Nele Laev. „Suur rõõm oli kõiki näha ja neid inspireerida uute põnevate turundusalaste strateegiatega.“
„Meie eesmärk oli külalistega luua dialoog, sest parimad ideed sünnivad omavahel suheldes,” kinnitas ka Havas Media tegevjuht Kert Kangert. „Olen kindel, et korraldame tulevikus selliseid üritusi veel.”
Üheks tipphetkeks oli Havasi uuringu põhjal valminud brändi kiindumuse edetabel. Esikoha hõivas taaskord Päästeamet, kellele järgnesid Google ja Tartu Ülikooli Kliinikum. „Päästeamet on edetabeli tipus vast seetõttu, et see pole lihtsalt nähtavalt turundatud bränd,“ sõnas Havasi uuringute juht Mauri Sööt. „Päästeamet on üks tihti meedias räägitavatest avalikest teenustest, mis turvab inimeste baasvajadusi ja on seega üpris ühtlaselt oluline pea kõigile.“
Sööt lisas veel, et brändi kiindumuse edetabeli ülaotsas näeme lisaks tehnoloogiabrändidele ka avaliku sektori institutsioone. „Pole üllatav, et just sel aastal on varasemast kõnekamalt oma positsioone ära andmas traditsioonilised kommertsbrändid, mille eest tarbijad peavad oste tehes ka raha tasuma.“
Päeva lõpetas paneeldiskussioon teemal „Kuidas meetrise nähtavusega turundusstrateegiat hoida“. Enda kogemusi ja teadmisi jagasid Diana Veigel (Circle K), Andrus Kiisküla (Tallink) ja Katre Kõvask (Yook). Panelistid rääkisid lähemalt erinevatest turundusstrateegiatest, selgitasid enda ostuharjumusi ja avaldasid brändid, mis on nende jaoks olulised ja tähtsad.
Autor: Priit Aavik, Havas Communication
Toimetas: Kärt Tomp, TULI
Havas Media ja Havas Creative on TULI liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 97 liiget.