Making Sense konverents

Info

Meie visioon on üheskoos tõsta valdkonna taset ning just selle eesmärgiga kutsusimegi ellu Making Sense’i. Konverents toob kokku oma ala tipptegijad erinevatest Euroopa ja maailma paikadest. Nii agentuuridest kui ka kõnekatest brändidest. 

Tänavune Making Sense on esmakordselt kahepäevane. Esimene päev keskendub inspiratsioonile, loovusele ning turundusmaailma tulistele teemadele, mis aitavad rahvusvahelisel turul läbi murda. 

Teine päev võtab fookusesse efektiivsuse: laval räägitakse andmete kasutamisest, jätkusuutlikkusest ja kreatiivsusest. Rahvusvahelised esinejaid tulevad nii kõnekatest brändidest kui tipp-agentuuridest – sest just agentuuride ja klientide ühine pingutus viib valdkonna järgmisele tasemele! 

Making Sense toimub 6.-7. novembril PROTO avastustehases (Peetri 10), mis asub ajaloolises sadamalinnakus Noblessneris. 

TULI liikmetele kehtib soodustus ning saabujaid kostitame rikkaliku lõuna ja kohvipausidega. Põnevaid esinejaid jagub tundideks ning kindlasti leiab aega  omavahel suhtlemiseks ning muljete vahetamiseks. 

Making Sense’i esimene päev lõppeb kolmandat korda toimuva TULImusta konkursi auhindamisega. TULImusta tulemuskonkursiga saad lähemalt tutvuda siin

TULImusta auhindamise järel toimub PROTO avastustehase suures saalis networking üritus, kus kostitatakse tervitusjookide, suupistete ning muusikaga. 

OSTA PILET

Programm

Avaldame esimesel võimalusel.

Esinejad

Hinnatud Rootsi agentuuri Forsman & Bodenforsi endine loovjuht Mathias Appelblad on töötanud brändidega nagu Apple, Volkswagen, Target, AT&T, FedEx, HBO, GE, Gilette, Volvo, SK-II ja IKEA. Tema kampaaniad on võitnud auhindu Cannes Lions’ilt, Clio Awards’ilt, D&AD Awards’ilt ja The One Show’lt. Ta on Creativity 50 laureaat. 

Praegu töötab Mathias SEB brändiga ning uuendab 170 aastat vana finantsasutust järgmiseks 170 aastaks. 

 

 

LePubi on mitmetes mainekates edetabelites valitud maailma parimaks loovagentuuriks. Tänavuselt Cannes Lions’ilt võideti 26 lõvi. Selim juhib multidistsiplinaarset loovinimeste tiimi, mille tööde mõju ulatub reklaamist kaugemale.   Ta on peaesineja erinevatel üritustel, kus räägib biomimikrist, tehisintellekti mõjust ja disainist.

Ta on võitnud üle 100 rahvusvahelise ja kohaliku auhinna, muuhulgas maineka innovatsiooni lõvi Cannes’ist, Golden Drumi Grand Prix jne. Temast on kirjutanud Fast Company, Beaux Arts Magazine, Lürzer’s Archive ja paljud teised. Ta on inimeste ja masinate vahelise suhete igavene õpilane, kes hetkel keskendub käitumistehnoloogiale ja sünteetilisele loomingule. 

Erica Terranova on kogenud kasvuturunduse ekspert, kel on pikaajaline kogemus B2B ja B2C turunduses. Hetkel juhib ta Moomin Charactersi kasvuturundust.

Ta on aidanud kiiret kasvu saavutada idufirmadel ja tunnustatud brändidel. Ta on ehitanud digitooteid, edendanud andmete lugemise oskust, juhtinud DEI-algatusi (mitmekesisuse, võrdsuse ja kaasatuse algatused) ning toetanud Soomes elavaid rahvusvahelisi talente. Kultuurisotsioloogia doktorikraadi ja kirjanduskirega Erica lähenemises on tähtsal kohal brändikogemus ja sihtrühma sügav mõistmine, et muuta nad passiivsetest vaatlejatest lojaalseteks fännideks.

Kaarel Oja on digitaalse reklaami ja turunduse liidu IAB Baltics juhatuse liige ja Quantitase innovatsioonibüroo juht. Ta on kliendile keskendunud konkurentsistrateeg ning kogenud innovatsioonijuht.

Tema pagasis on 18 aastat kogemust tehnoloogia ja toodete kohandamise juhtimisel süvatehnoloogia, jaekaubanduse, autotööstuse, panganduse, e-kaubanduse, reisi ja laiatarbekaupade valdkondades.

Kaarel teeb organisatsioonidega koostööd, et mõista ja uuesti määratleda nende tööstusharusid; töötab välja ning rakendab stateegiaid, mis aitavad kliente kaasata ja hoida ning juhib turumuutusi, et tuvastada ja kasutada ettevõtete võimalusi.

Järgmised esinejad avalikustame varsti.

Piletid

  • TULI liikmele: 225 eurot+km
  • Teistele: 270 eurot+km

Pilet sisaldab sissepääsu 6.-7. novembril PROTO avastustehases toimuvale sündmusele, kohvipause ja lõunasööki. Pileteid on saadaval üksnes 200 – kiirustage!

Osta pilet

Making Sense’i konverentsi kaasrahastab Euroopa Liit. 

Kolme majandusaasta peale on igal ettevõttel õigust taotleda kuni 300 000 eurot vähese tähtsusega abi. Konverentsil osaleva ettevõtte kohta arvestatakse kuni 200 eurot vähetähtsat abi, mis läheb 300 000 eurost maha. Loe rohkem

In English