Madis ja Anu Aleksandra Ots rajasid loovagentuuri Salama
„Salama on loovagentuur, mille asutasime mina ning abikaasa Anu Aleksandra Ots suvel 2018. Loovjuht olen mina, inimeste ja
protsesside juht on Anu. Meil mõlemal on reklaamis ja turunduses kogemusi üle 20 aasta ja oma ettevõtte loomine oli meie jaoks asjade loomulik kulg,“ räägib Madis Ots.
„Minu taust on 100% creative, Anu sama pikk karjäär on olnud teadlikult mitmekülgsem. Ta on olnud turundusjuht nii suur- kui väikeettevõttes, viimati näiteks Arvamusfestivali turundusjuht ja üks korraldajatest, enne seda projektijuht loovagentuuris Brilliant ja meediaagentuuris Carat, 90ndate lõpus ka disainer DDB-s, Saatchi&Saatchis ja Kolmes Karus. Tänu sellisele kombinatsioonile on meil nii loov- kui projektijuhtimine kõrgel
tasemel. Peame Salama klientide äriliste eesmärkide saavutamisel mõlemat poolt võrdselt oluliseks,“ lisab Madis.
„Salama andis oma panuse näiteks sellesse, et Isamaal on täna kolm korda kõrgem toetus kui suvel ja Riigikogu uues koosseisus üks koht rohkem kui eelmises, ning et Kinnisvara24 läks eelmise aasta lõpus mööda kinnisvaraportaalituru kauaaegsest nr 2 tegijast City24-st,“ räägib Madis värske agentuuri saavutustest.
„Salama tähendab soome keeles välku. Oleme mõlemad Anuga üles kasvanud Soome televisiooniga, kus lapsena oli meie mõlema üheks “lemmiksaateks” reklaamipaus. Nii et meie nime valik on muuhulgas väike austusavaldus Soomele,“ selgitab Madis lugu agentuuri nime taga.
Suur vs väike agentuur
Eelmises töökohas Creative Unionis oli Madis kokku ligi viis ja pool huvitavat aastat, mille käigus liikus ühe agentuuri loovjuhi rollist kogu grupi loovprotsesside juhiks.
„Kokku olen varem olnud neljas eri suurusega agentuuris – Vatson, Brilliant, Newton, Creative Union – nii palgatöötaja kui osanik. Korduvalt on tehtud pakkumisi tulla väga erinevatesse agentuuridesse partneriks, loovjuhiks, juhiks. Kui mõtlen kõigile neile läbiproovitud või võimalusena laual olnud variantidele tagasi, siis ma ei saa öelda, et üks oleks teisest parem pelgalt struktuuri, suuruse või töösuhte vormi tõttu. Igal pool ja igas olukorras on oma plussid ja miinused ning võimalused õppida ja areneda,“ räägib Madis.
„Salama on hetkel väike, kuid kasvav agentuur, tööandja roll ja oma ettevõtte kultuuri loomine on meile uus ja inspireeriv eluetapp,“ ütleb ta.
Aga Pesakond?
„Pesakonna käsi käib pidulikult – sel suvel täitub jänesel, hundil, siilil, karul ja rästikul 25 aastat. Koomiks ilmub Facebooki lehel 7700 fänni ja ka minu enda jätkuvaks rõõmuks. Väga palju tellitakse Pesakonna lõuendil pilte sünnipäeva- ja firmakingitusteks – neist suurimad ripuvad meie kliendi, advokaadibüroo RASK koosolekuruumis ning Tallinna Tehnikakõrgkooli koridoris,“ ütleb Madis.
Vaata ka: salama.ee
Intervjueeris: Silja Oja, Turundajate Liit