10.10.2022

La Ecwadori uued loovtalendid tahavad raputada Eesti reklaamimaastikku

Tänavu oma 25. juubelit tähistav agentuur La Ecwador on viimase aastaga jõudsalt laienenud. Värskete liikmetena on lisandunud Loomeväljale kolm kogenud tegijat, keda ühendab üks ja sama – soov raputada Eesti reklaamimaastikku. Saame nendega tuttavaks.

La Ecwadori uued talendid. Foto: La Ecwador

Creative-tiimiga liitus äsja videokunstnik Carol Alice Tõniste, kelle senine kogemustepagas on saanud suuri täiendusi fotograafia- ja monteerimise vallast ning filmimaastikult. Varasemalt on Carol tegutsenud nii Reporteri uudistesaates, iduettevõttes so.fa.dog kui ka agentuuris Vurr, kuid oma suurimaks kireks peabki ta tegelikkuses filmindust.

Nii on ta töötanud täispikkadel filmidel (nt. “Memory of Water” ja “The Renovation”), lühifilmidel (nt. “A wish upon a satellite” ja “Pädaste”), reklaamidel (nt Audi reklaam koostöös Netflixiga), sarjadel (nt “Sassis” ja “Cell8”), mitme muusikavideo ja paljude teiste formaatidega. 

La Ecwadoris tahab Carol viia video ja pildi kõrgeimale resolutsioonile ning teha oma tiimiga ägedaid asju. “La Ecwadori majas on oma fotostuudio, mis eos juba annab megalt võimalusi suurte asjade tegemiseks. Potentsiaali on, nii et tahan selle kindlasti ära kasutada,” sõnab Carol Alice.  

Lisaks on creative-tiimiga liitunud ka uus loovjuht Aleksander Urke. Viimased kolm aastat tegutses ta reklaamiagentuuris Zavod Advertising, kus oli senior copywriteri rollis. 2019. aasta Kuldmuna noortekonkursil Potentsiaalimuna võitnud loovkirjutaja on varem töötanud nii reklaamiagentuuris Kontuur Leo Burnett kui ka kommunikatsiooniagentuuris Dalton. Nii peabki Sass oma suurimaks tugevuseks just kogemust.

“Oma kaheksa-aastase reklaamikarjääri jooksul olen ma töötanud ja praktiseerinud mitmes agentuuris ning olnud seal eri rollides. Seetõttu olen näinud hulgaliselt briife ja töötanud paljude brändidega. Usun, et see on korralik baas, millelt La Ecwadoris suuri asju teha,” sõnab Urke.

Eri aegadel on Aleksander töötanud selliste klientidega nagu Seesam kindlustus, Eesti Gaas, SEAT, MARS, Cheetos, Lay’s, Doritos, Rakvere LT, Lexus, Raha24, Nivea, erinevad riigiametid, ministeeriumid ja paljud teised tublid ettevõtted. 

Kolmanda uue liikmena on La Ecwadoris värske projektijuht Grete-Liis Kasvandik, kes varasemalt töötas meediaagentuuris Mediabroker digimeedia planeerija ja projektijuhina. TalTechis turundust studeerinud Grete-Liis toob agentuuri suured digiteadmised ning viimaseid tahab ta täiendada loovpoolega.

“Minu eesmärk on saada klassikalise loovagentuuri tööst parem ülevaade ning see oli üks põhjustest, miks tahtsin just La Ecwadori tulla”, ütleb Grete-Liis. “Mu varasem tehniline ja digimeediaga seotud taust annab võimaluse oma klientidele välja töötada parimaid lahendusi,” võtab ta loo kokku. Projektijuhina on Grete-Liisi klientide hulka kuulunud Farmi/Tere, Tele2, Vanemuine, Juhani Puukool, KPMG, Honda, La Muu ning mitmed teised.

Autor: La Ecwador
Toimetas: Siim Kera, TULI

Kõik uudised