Tähtaeg järgmisel nädalal! Kuldmuna otsib ideed, meenuta inspiratsiooniks varasemaid
Kuldmuna konkurss toimub peagi juba 27. korda. Igal aastal on konkurssi iseloomustanud läbiv visuaalne idee ja teema, mis on aluseks ürituse loomisel. Nüüd on sinu võimalus saata meile idee, mis võib saada 2025. aasta Kuldmuna aluseks. Seekord on meil sulle ette anda ürituse juhtmõte. Enne aga viskame pilgu peale eelmiste aastate teemadele!
2024 | Loovus tuleb
Tänavuse aasta Kuldmuna teema “Loovus tuleb” visuaalil askeldavad kuldsed inimfiguurid panid fookuse meie loometöö aluseks olevale kliendi-, agentuuri- ja tiimisuhetele.
2023 | 25 aastat koorekihte
Pisikesest munast on saanud noor täiskasvanu. Tähtsa juubeli puhul vaatasime tagasi Eesti turunduskommunikatsiooni päris esimestele sammudele ja võtsime fookusesse mitte muna ega kana, vaid koorekihid.
2022 | Loov is in the air
Kuldmuna on oma olemuselt konkurss, võistlus, kus võidavad vaid parimad. Aga aastal 2022 oli kõige maailmas ja Eestis toimuva taustal tunne, et rohkem kui kunagi tahaks fookusesse tõsta meie valdkonnaga ja Kuldmunaga seonduvat irratsionaalsemat poolt. Lahedad ja lõbusad ideed, ilusad ja üllatavad lahendused, loovuse pidu selle kõige toredamas mõttes.
Eesti suurim loovusfestival koos 2021. aastal valmis auhinnad, et pühitseda loovust ja meisterlikkust ajal, mil käsitöö ja kodukootud lahendused on omandanud uue mõõtme.
Kuldmuna teema “Loovus liidab” aitas esile tuua erakordseid sündmusi, mida loomeinimesed on oma jõu liitmisel teha suutnud.
2019 | Tehke ruumi
Kuldmuna on ühelt poolt loodud selleks, et selgitada välja ja tunnustada läinud aasta Eesti loovaimaid reklaame, disaine, üritusi ning digi- ja kommunikatsioonilahendusi. Teisalt on Kuldmuna ka pilguheit tulevikku, kuna homsete tipptalentide esimesed võidud saavutatakse justnimelt sellel Kuldmunal. See ongi Eesti turunduskommunikatsiooni maastikul tegutsevate inimeste, agentuuride ja klientide meistrivõistlus ning uute säravate staaride kasvulava.
2018 | Näita oma sisu
Kuldmuna 2025 ürituse juhtmõte: Loovus leiab tee
Oleme söögi alla ja söögi peale kuulnud juttu, et ajad on keerulised. Jah, majandusel on kaikad kodarates. Jah, mõni kardab, et AI näppab igaveseks ta töö. Jah, jätkusuutlikkusega peab päriselt tegelema. Rasked olukorrad ja muutuvad olud aitab enda kasuks pöörata vaid loovus. Ei jää üle muud, kui leida tee.
Tee juhtmõttega, mis tahad. Võid sõnumit lähtuvalt oma visuaalsest ideest muuta, aga ei pea. Lahenda, kuidas süda ihkab. Las su loovus leiab tee. Kõige olulisem on, et sinu idee ja Kuldmuna juhtmõte käiksid sama rada. Tähtaeg idee esitamiseks: 12. november 2024.
Mida on vaja esitada?
- Kuldmuna 2025 kommunikatsiooni loovidee koos kirjeldusega.
- Kui plaanid juhtmõtte sõnastust modifitseerida/arendada, siis kampaania peasõnum/sõnumid.
- Kampaania põhivisuaali kavand.
- Näita sõnumi ja visuaali sobivust nii Kuldmuna konkursi kui ka auhinnagala kommunikeerimiseks.
- Erilahendused kommunikatsiooni elavdamiseks on tervitatud, kuid peamiselt hinnatakse kampaania toimivust traditsioonilistes meediumites.
- Tasub täpsustada, et me ei otsi Kuldmunale uut logo (st ära logo ega selle värve muuda).
Hindamine
Hindajaks on TULI juhatus ja TULI tegevtiim. Hindame idee sobivust Kuldmuna 2025 sündmusele – loovust, teemale vastavust, aktuaalsust ning asjakohasust valdkonna silmis. Parimad kolm tööd saavad kingituseks kaks piletit Kuldmunale.
Kas ma veel midagi saan?
Lisaks aule, kuulsusele ja piletitele saab loovidee konkursi võitja tehtud töö* eest kompensatsiooniks 2500 eurot.
*Tehtud töö = konkursi ning peo loovlahendus, lõpuni teostatud peavisuaal, sotsiaalmeedia bännerite/reklaamide põhjad (mida TULI tegevtiim saab vastavalt vajadustele kasutada), veebibännerid defol.io ja tuli.ee lehele, välimeedia reklaam/reklaamid ning loovidee kirjeldus Kuldmuna peo korraldajatele.
Eeldame, et võitja annab TULI käsutusse ka loodud kujunduse tööfailid, et tehniline tiim saaks luua erinevaid materjale.
KONKURSI TÄHTAEG on 12. november 2024.
ERITI OLULINE! Saada oma idee PDF-ina aadressile kadi@turundajateliit.ee (vajadusel saada WeTransferi või Dropboxi link). Mida esialgne idee sisaldama peab? Keri veidi üles ja vaata lõiku “Mida on vaja esitada?”.
Küsimuste korral aitab TULI tegevjuht Kadi Aguraijuja: (5515396)