04.11.2024

Tähtaeg järgmisel nädalal! Kuldmuna otsib ideed, meenuta inspiratsiooniks varasemaid

Kuldmuna konkurss toimub peagi juba 27. korda. Igal aastal on konkurssi iseloomustanud läbiv visuaalne idee ja teema, mis on aluseks ürituse loomisel. Nüüd on sinu võimalus saata meile idee, mis võib saada 2025. aasta Kuldmuna aluseks. Seekord on meil sulle ette anda ürituse juhtmõte. Enne aga viskame pilgu peale eelmiste aastate teemadele!

Kuldmuna 2018.

2024 | Loovus tuleb

Tänavuse aasta Kuldmuna teema “Loovus tuleb” visuaalil askeldavad kuldsed inimfiguurid panid fookuse meie loometöö aluseks olevale kliendi-, agentuuri- ja tiimisuhetele.

km24 visual 1520x760 1
Kuldmuna 2024 kontseptsiooni loovtiim: Gunnar Hunt (loovjuht ja copy), Bruno Palmik (kunstiline juht ja disain), Tanel Vaher (tehniline disain), Regina Rähn (projektijuht)

2023 | 25 aastat koorekihte

Pisikesest munast on saanud noor täiskasvanu. Tähtsa juubeli puhul vaatasime tagasi Eesti turunduskommunikatsiooni päris esimestele sammudele ja võtsime fookusesse mitte muna ega kana, vaid koorekihid.

kuldmuna xxv tuli 1920x1080 1 1 1520x760 1
Kuldmuna 2023 kontseptsiooni loovtiim: Anneli Nurk (loovjuht), Birgit Mones (copywriter), Helen Illend (disain).

2022 | Loov is in the air

Kuldmuna on oma olemuselt konkurss, võistlus, kus võidavad vaid parimad. Aga aastal 2022 oli kõige maailmas ja Eestis toimuva taustal tunne, et rohkem kui kunagi tahaks fookusesse tõsta meie valdkonnaga ja Kuldmunaga seonduvat irratsionaalsemat poolt. Lahedad ja lõbusad ideed, ilusad ja üllatavad lahendused, loovuse pidu selle kõige toredamas mõttes.

km22 tuli pressikas 1920x1080px2x 1520x760 1
Kuldmuna 2022 kontseptsiooni loovtiim: Villem Valme (loovjuht), Marko „Mörö“ Matvei (copywriter), Kaarel Vahtramäe (kunstiline juht), Dolores Rang (projektijuht).

Eesti suurim loovusfestival koos 2021. aastal valmis auhinnad, et pühitseda loovust ja meisterlikkust ajal, mil käsitöö ja kodukootud lahendused on omandanud uue mõõtme.

161865967 3844753635608316 8434050262303376936 n
Kuldmuna 2021.

Kuldmuna teema “Loovus liidab” aitas esile tuua erakordseid sündmusi, mida loomeinimesed on oma jõu liitmisel teha suutnud.

kuldmuna202020 fb cover 1
Kuldmuna 2020. Autor: Optimist / CREATIVE

2019 | Tehke ruumi

 

Kuldmuna on ühelt poolt loodud selleks, et selgitada välja ja tunnustada läinud aasta Eesti loovaimaid reklaame, disaine, üritusi ning digi- ja kommunikatsioonilahendusi. Teisalt on Kuldmuna ka pilguheit tulevikku, kuna homsete tipptalentide esimesed võidud saavutatakse justnimelt sellel Kuldmunal. See ongi Eesti turunduskommunikatsiooni maastikul tegutsevate inimeste, agentuuride ja klientide meistrivõistlus ning uute säravate staaride kasvulava.

51272985 2076204182463279 7987708051714998272 n
Kuldmuna 2019. Autor: Optimist / CREATIVE

2018 | Näita oma sisu

file80880543 kuldmuna 2018
Kuldmuna 2018.

Kuldmuna 2025 ürituse juhtmõte: Loovus leiab tee

 

Oleme söögi alla ja söögi peale kuulnud juttu, et ajad on keerulised. Jah, majandusel on kaikad kodarates. Jah, mõni kardab, et AI näppab igaveseks ta töö. Jah, jätkusuutlikkusega peab päriselt tegelema. Rasked olukorrad ja muutuvad olud aitab enda kasuks pöörata vaid loovus. Ei jää üle muud, kui leida tee.

 

Tee juhtmõttega, mis tahad. Võid sõnumit lähtuvalt oma visuaalsest ideest muuta, aga ei pea. Lahenda, kuidas süda ihkab. Las su loovus leiab tee. Kõige olulisem on, et sinu idee ja Kuldmuna juhtmõte käiksid sama rada. Tähtaeg idee esitamiseks: 12. november 2024.

 

Mida on vaja esitada?

 

  • Kuldmuna 2025 kommunikatsiooni loovidee koos kirjeldusega.
  • Kui plaanid juhtmõtte sõnastust modifitseerida/arendada, siis kampaania peasõnum/sõnumid.
  • Kampaania põhivisuaali kavand.
  • Näita sõnumi ja visuaali sobivust nii Kuldmuna konkursi kui ka auhinnagala kommunikeerimiseks.
  • Erilahendused kommunikatsiooni elavdamiseks on tervitatud, kuid peamiselt hinnatakse kampaania toimivust traditsioonilistes meediumites.
  • Tasub täpsustada, et me ei otsi Kuldmunale uut logo (st ära logo ega selle värve muuda).

 

Hindamine

 

Hindajaks on TULI juhatus ja TULI tegevtiim. Hindame idee sobivust Kuldmuna 2025 sündmusele – loovust, teemale vastavust, aktuaalsust ning asjakohasust valdkonna silmis. Parimad kolm tööd saavad kingituseks kaks piletit Kuldmunale.

 

Kas ma veel midagi saan?

 

Lisaks aule, kuulsusele ja piletitele saab loovidee konkursi võitja tehtud töö* eest kompensatsiooniks 2500 eurot.

 

*Tehtud töö = konkursi ning peo loovlahendus, lõpuni teostatud peavisuaal, sotsiaalmeedia bännerite/reklaamide põhjad (mida TULI tegevtiim saab vastavalt vajadustele kasutada), veebibännerid defol.io ja tuli.ee lehele, välimeedia reklaam/reklaamid ning loovidee kirjeldus Kuldmuna peo korraldajatele.

 

Eeldame, et võitja annab TULI käsutusse ka loodud kujunduse tööfailid, et tehniline tiim saaks luua erinevaid materjale.

 

KONKURSI TÄHTAEG on 12. november 2024.

 

ERITI OLULINE! Saada oma idee PDF-ina aadressile kadi@turundajateliit.ee (vajadusel saada WeTransferi või Dropboxi link)Mida esialgne idee sisaldama peab? Keri veidi üles ja vaata lõiku “Mida on vaja esitada?”.

 

Küsimuste korral aitab TULI tegevjuht Kadi Aguraijuja:  (5515396)

Autor: Kärt Tomp, TULI
Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt