Vaata, millised logod olid tänavusel Kuldmunal auhinnaväärilised
Kuldmuna disaini ja meisterlikkuse kategooria üks alamkategooriaid keskendub logomärkidele ning logotüüpidele. Tutvu võidutöödega allpool!
KULD! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.4. Logomärk ja logotüüp
- Due Volte jagab unustamatuid hetki, mille põimivad kokku hea toit, Itaalia külalislahkus ning võluvad kohad Eestis ja Itaalias. Elegantne ja hoolikas, kuid samas muretu suhtumine on kaubamärgi keskmes. Hetked, mis kõlavad läbi meelte ja jäävad südamesse: naudi korra, tunne kaks korda.
Töö esitaja: Neway.
HÕBE! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.4. Logomärk ja logotüüp
- Alexela uus logo sümboliseerib jätkusuutlikkust, innovatsiooni ja kasvu, peegeldades brändi tulevikku suunatud teekonda.
Töö esitaja: Good Bits.
PRONKS! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.4. Logomärk ja logotüüp
-
Kui parkimisteenuste pakkuja Ühisteenused otsustas oma parkimisäpi kasutusele võtta, oli selge, et selleks on vaja oma kaubamärki ja identiteeti. Midagi, mis viiks digiteenuse enda südames. Kohalikule turule sobiv, kuid positiivselt rahvusvahelise hõnguga, võimaldades võimalikke laienemisi teistele turgudele. Seetõttu: tutvuge Parkneriga, oma uue partneriga parkimisel.
Töö esitaja: BOND.
Toimetas: Kärt Tomp, TULI