01.06.2021

Hans Agu nimetati Santa Maria Tex Mex kategooriajuhiks jaesuunal

Hans Agu asus tööle Santa Maria kaubamärgi Tex Mex jaesuuna globaalse kategooriajuhina ja vastutab Tex Mex jaetoodete arendamise eest kogu Santa Maria tegevuspiirkonnas: Põhjamaades, Baltikumis, Venemaal ja Kesk- Euroopas. Seni töötas Hans Agu jaesuuna turundusjuhina Baltimaades.

Hans Agu. Foto: Jake Farra

Hans Agu juhib 8-liikmelist rahvusvahelist turundustiimi ning vastutab Santa Maria Tex Mex brändi positsioneeringu ja jaetoodete sortimendi arendamise eest.

Tex Mex on kogu maailmas üks trendikamatest ja kiiremini kasvavatest köögikultuuridest, seetõttu ka Pauligi jaoks suure kasvupotentsiaaliga. Takosid, burritosid ja fajitasid süüakse järjest enam kogu Euroopas. Kuna Tex Mex toidud jätavad palju ruumi fantaasiale ja variatsioonidele, siis ilmselt on see ka põhjus, miks seda tarbijate poolt kiirelt ja palavalt armastama hakatakse.

Hans Agu keskendub koos tiimiga Tex Mex uute toodete ja kommunikatsiooni arendamisele, mis inspireeriks tarbijaid. Teda ootavad ees põnevad väljakutsed. „Uues ametis on minu peamine ülesanne kujundada Pauligi Tex Mex strateegia selliselt, et see töötaks ühtviisi efektiivselt juba arenenud turgudel, ent samuti kasvavatel turgudel, kus Tex Mex on veel uudsem teema ning suure kasvuvõimalusega. Järjepidevus, õiged tooted ja lihtsad sõnumid on iga kasvava kategooria olulised alustalad,“ ütleb Hans Agu.

„Tex Mex on ka minu suur lemmik. Takode ja tortiljadega on väga lihtne proovida uusi maitseid ning kombineerida neid köögiviljade ja taimsete valkudega. Tex Mex toidu võlu peitub selles, et igaüks saab valida oma lemmikmaitsed just nagu talle sobib,“ lisab Hans Agu.

Hans Agu on varem töötanud erinevates turundusrollides Mars Inc-is ja Jungentis. Viimased seitse aastat juhtis ta Pauligi Baltimaade jaesuuna turundust ja oli Baltikumi müügitiimi strateegiline koostööpartner. Hansu tugevuseks on tõenduspõhised turundusmeetodid ja suurim saavutus Pauligis Baltikumi suurima kohvibrändi jätkuv kasvutrend ning ühtne brändimudel, mis toimib tõhusalt kõikidel Baltikumi turgudel.
Hansul on rahvusvahelise ärijuhtimise bakalaureusekraad Eesti-Ameerika Ärikolledžist.

Paulig on toidu- ja joogivaldkonnas tegutsev pereettevõte, mille kaubamärgid on Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold & Green ja Poco Loco. Pauligi müügitulu 2020. aastal oli 920 miljonit eurot. Ettevõttes on kokku üle 2000 töötaja 13 riigis.

Toimetas: Silja Oja, TULI

Kõik uudised