10.11.2023

GALERII | Making Sense’il esinesid oma ala tipud

Neljapäeval, 9. novembril, toimus Erinevate Tubade Klubis rahvusvaheline konverents Making Sense, kus esinesid hinnatud turunduseksperdid üle kogu Euroopa.

Anu Ubaud rääkis oma esitluses, miks meediat brändide jätkusuutlikkuse edulood ei huvita. Foto: Harry Tiits

Teiste seas võtsid Making Sense’il sõna reklaamilegend Sir John Hegarty, Dentsu strateeg Johan Johansson, TikToki Baltikumi ja Balkani ärisuhete juht Katia Nazarova ning endine Helsingin Sanomati peatoimetaja Anu Ubaud. 

Vaata galeriid Loe kõigi esinejate kohta Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt