16.06.2021

Fotograaf Riina Vaikmaa asutas sotsiaalmeedia agentuur WRANGO

Portreefotograafina tuntud Riina Vaikmaa tegutseb nüüd koos partneritega ettevõtetele sotsiaalmeedia teenuseid pakkuvas turundusbutiigis Wrango. „Me aitame rääkida lugusid, mis näitavad ettevõtte inimlikku külge, panevad tooted ja teenused konteksti ja toovad inimesed nende taga kliendile lähemale,“ ütleb Wrango asutaja Riina Vaikmaa.

Riina Vaikmaa foto: Kati Visnap.

„Wrango sündis esiteks minu enda soovist midagi uut teha, teiseks turu nõudlusest lähtuvalt ning kolmandaks minu ümber tekkinud võrratult andekate loov- ja turundusinimeste sünergiast. Turul olevad sotsiaalmeedia agentuurid on keskendunud pigem reklaamidele, otse- ja taasturundusele. Meie tahame pakkuda eelkõige hästi jutustatud lugusid. Aga kuna paljud ettevõtted eelistavad võimalikult laia teenusspektriga koostööpartnerit, siis aitame klienti läbi kogu protsessi ideede ja strateegia, produktsiooni ja levitamisega,“ kommenteerib loovjuht Vaikmaa.

„Paljud ettevõtted on aru saanud, et avalike pildipankade pildid ei kõneta ning sotsiaalmeedia sisuloome ja -turundus nõuavad erinevaid pädevusi, mida üks töötaja ei pruugi ära katta. Usun, et oma tiimi mitmekülgsuse ja kombineeritud kogemustega suudame pakkuda värskeid ideid ja eristuvaid lahendusi“ lisab Vaikmaa.

„Jätkuvalt on väga oluline fännidele ja jälgijatele brändi taga olevaid nägusid haaravalt tutvustada. Ettevõtted, kes tõeliselt hoolivad oma klientidest, kellest õhkub erialast pädevust ja ausust, suudavad publikut veenda ja motiveerida ostma isegi interneti suhtlusdžunglis. Sotsiaalmeedias võib ka tonaalsus olla julgemalt eristuv klassikalisest kommunikatsioonist. Igatahes me ei kavatse oma teenust oma kontori laua tagant pakkuda, vaid lähme võimalikult palju nii oma kliendi kui tema toote või teenuse tarbija keskkonda,“ ütleb Wrango copywriter Karl-Lennart Meri.

„Ma arvan, et kõik ettevõtted peaksid mõtlema, kuidas end videos näidata. Täna ei piisa enam sellest, et iga viie aasta tagant toodetakse kallis mainevideo. Sotsiaalmeediasse on vaja pigem tihedamaid ja lühemaid kontaktpunkte. Olgu need siis intervjuud, story’d, kaasahaaravalt tehtud toote-esitlused või mängud. Usalduse ja tekitamine võtab aega. Statistika näitab, et ostu kasuks otsustab pärast esimest kontakti vaid üks kuni kaks protsenti ostjatest ning 75–80 protsenti teeb ostuotsuse ettevõttega kuuenda ja kaheteistkümnenda kokkupuutepunkti vahel,“ lisab Meri.

Wrango tiimis on täna lisaks Riina Vaikmaale ja Karl-Lennart Merile veel 10- aastase turunduskogemusega copywriter Tiina Nuum, fotograaf Kati Visnap ja disainer Marie Ilves.

Kõik uudised