27.09.2022

Haridus- ja Noorteameti aktiveerimismäng jõudis Euroopa Digital Communication Awards festivalil finaali

Kategoorias „Contest and Game“ parimate sekka jõudnud mäng „Study in Europe test“ tutvustas Euroopat kui maailma kõige atraktiivsemat piirkonda õppimiseks. Mängu loojad olid Optimist ja Haridus- ja Noorteamet, kes omakorda said tellimuse Euroopa Komisjonilt.

Haridus- ja Noorteameti kõrghariduse rahvusvahelise turunduse juht Eero Loonurm. Foto: erakogu

“See on väärt tunnustus nii meie riigiametile kui ka loovagentuurile. Meie kliendiks on Euroopa Komisjon, kes soovis näidata, et kvaliteetset kõrgharidust suudavad pakkuda kõik Euroopa riigid. Üldjuhul tuntakse laias maailmas ülikoolihariduse andjana vaid suuremaid Euroopa riike, kuid meie tõime noorteni laiema pildi tervest Euroopast,“ kommenteeris mängu edu Haridus- ja Noorteameti kõrghariduse rahvusvahelise turunduse juht Eero Loonurm.

“Kui tavaliselt võtavad ettevõtted endale appi loovagentuuri, siis selle mängu puhul leidis agentuur endale loovkliendi. Mängu idee töötasime välja üheskoos, kuid sisu autoriks on Haridus- ja Noorteameti „Study in Estonia“ üksus,“ tunnustab tellijat Optimist Creative juht Magnus Lužkov. „Žüriile meeldis kõige enam mängu lihtsus ning head tulemused. Sarnaseid mänge, mis tutvustavad Euroopat kui turismipiirkonda, on tehtud küllaga, kuid Euroopat kui ülikoolihariduse andjat ei ole kunagi varem sellisel kujul tutvustatud.“

Tee Study In Europe testi

Digital Communication Awards festivali korraldab Berliinis paiknev Quadriga rakendusteaduste ülikool. Festivali teeb unikaalseks žürii, mis koosneb lisaks juhtivatele kommunikatsioonipraktikutele ka teadlastest.

Tutvu võitjate ja finalistidega

Haridus- ja Noorteamet oma Study in Estonia üksusega võitis koos partneritega Euroopa Komisjoni hanke „Study in Europe“ ning suunab seega ka Euroopa kõrghariduse tutvustamise ja turundamise arenguid globaalselt. Hanke ühe osana oli Haridus- ja Noorteameti ülesanne luua loovlahendused tutvustamaks Euroopa kõrghariduse kvaliteeti.

Optimist Creative ja Optimist Public on TULI liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 97 liiget.

Kõik uudised