Taevas Ogilvy disainitud A. Le Coqi Dynami:t energiajookide uued pakendid said World Beverage Innovation Awards 2024 konkursil kuldse võidu
Saksamaal toimunud World Beverage Innovation Awards 2024 konkursil kuulutati välja erinevate kategooriate võitjad, mis tähistavad joogitööstuse loovust, erakordseid tooteid, uusi lahendusi ja tipptaset. Võidu tõi koju pakendiinnovatsiooni kategoorias Eesti kohalik joogitootja A. Le Coq energiajoogibrändiga Dynami:t. Pakendite pilkupüüdvad kujundused valmisid agentuuri Taevas Ogilvy AD Marina Gladkova loominguna.
Dynami:di uute pakendite idee sai alguse just sellest. “Tukkuma jäämine ei ole kindlasti teema. Pakend ei saa olla uinutav, vaid peab kohe tähelepanu tõmbama ja huvi tekitama, loomulikult on oma osa ka joogi ärksameelsel sisul.” “Pakendi puhul on alati väga oluline osa loomingul ja esteetikal, kuid uute tehnoloogiate kasutamine annab juurde uusi võimalusi brändi isikupärastamiseks. Avastasime, et on olemas trükitehnoloogia, mis võimaldab trükkida värve erakordsel viisil – nii, et need hakkavad pimedas helendama ja on nähtavad. Pakenditel ilutsevad neli erinevat tegelaskuju on öise eluviisiga. Ei oleks selles kontekstis hästi ette kujutanud laisklooma, kelle silma ei suuda ilmselt isegi Dynami:t avada.”
Lõpetuseks lisavad nad, et dopamiinivärvides helkivad purgid ei ole pelgalt erakordse välimusega, vaid ka üllatava sisuga. “Iga kofeiini sisaldav energiajook on oma isikupärase lisaomadusega: Nocturnal Light sisaldab BCAA-d, Cool Vibe pakub jahutavat efekti, Magic Tingle kõditab õrnalt keelt ja Night Shadow toonib kergelt huuli.”
- Dynami:t näitab ennast siin: alecoq.ee/kampaania/dynamit
A. Le Coqi energiajoogibrändi Dynami:t joogipakend töötati välja koostöös turundusagentuuriga Taevas Ogilvy ja pakendiettevõttega CANPAK.
Autorid: Kädi Kaasikmäe ja Maike Iida, Taevas Ogilvy; Mari-Liis Õunapuu, A. Le Coq
Toimetas: Kärt Tomp, TULI