03.12.2024

Taevas Ogilvy disainitud A. Le Coqi Dynami:t energiajookide uued pakendid said World Beverage Innovation Awards 2024 konkursil kuldse võidu

Saksamaal toimunud World Beverage Innovation Awards 2024 konkursil kuulutati välja erinevate kategooriate võitjad, mis tähistavad joogitööstuse loovust, erakordseid tooteid, uusi lahendusi ja tipptaset. Võidu tõi koju pakendiinnovatsiooni kategoorias Eesti kohalik joogitootja A. Le Coq energiajoogibrändiga Dynami:t. Pakendite pilkupüüdvad kujundused valmisid agentuuri Taevas Ogilvy AD Marina Gladkova loominguna.

Dynami:t tiim. Foto: Erakogu
Võitjaks kuulutati sel aastal turule tulnud energiajoogibrändi Dynami:t uuendatud tootesari nelja erineva kujunduse ja maitsega. „Innovatsiooniauhind on see, mis paneb silmad kõige rohkem särama. See on suur tunnustus tiimile ja partneritele, kellega tervikkontseptsiooni välja arendasime. Uues Dynami:t sarjas on kõik unikaalne: alates eriefektiga maitsetest, ööloomade kontseptsioonist kuni innovaatilise trükitehnoloogiani välja. Neoonsed värvid, mis pimeduses helendavad, annavad suurepäraselt edasi energiajoogi olemust ja Dynami:ti brändi,“ kommenteerib võitu A. Le Coqi turundusdirektor Katrin Vernik.
Taevas Ogilvy copywriter Kädi Kaasikmäe ja projektijuht Maike Iida toovad välja, et energiajook on oma olemuselt äratav ja suunatud tarbimiseks hetkel, mil on vaja ennast üles raputada. “Meie uute toodete kontseptsioon baseerub ideel „Öös on asju“. Öösse sukeldudes tuleb alati olla valmis põnevateks seiklusteks ja seiklema minnes peavad silmad olema avatud.”

Dynami:di uute pakendite idee sai alguse just sellest. “Tukkuma jäämine ei ole kindlasti teema. Pakend ei saa olla uinutav, vaid peab kohe tähelepanu tõmbama ja huvi tekitama, loomulikult on oma osa ka joogi ärksameelsel sisul.” “Pakendi puhul on alati väga oluline osa loomingul ja esteetikal, kuid uute tehnoloogiate kasutamine annab juurde uusi võimalusi brändi isikupärastamiseks. Avastasime, et on olemas trükitehnoloogia, mis võimaldab trükkida värve erakordsel viisil – nii, et need hakkavad pimedas helendama ja on nähtavad. Pakenditel ilutsevad neli erinevat tegelaskuju on öise eluviisiga. Ei oleks selles kontekstis hästi ette kujutanud laisklooma, kelle silma ei suuda ilmselt isegi Dynami:t avada.”

 

Lõpetuseks lisavad nad, et dopamiinivärvides helkivad purgid ei ole pelgalt erakordse välimusega, vaid ka üllatava sisuga. “Iga kofeiini sisaldav energiajook on oma isikupärase lisaomadusega: Nocturnal Light sisaldab BCAA-d, Cool Vibe pakub jahutavat efekti, Magic Tingle kõditab õrnalt keelt ja Night Shadow toonib kergelt huuli.”

 

 

TUTVU VÕITJATEGA
Võitjad kuulutati välja Saksamaal toimuval juhtival joogitööstuse messil BrauBeviale. Auhinda annab välja FoodBev Media, kes on auhindu jaganud üle 20 aasta – neid peetakse rahvusvahelise toidu- ja joogitööstuse mõjukaimateks auhindadeks.

A. Le Coqi energiajoogibrändi Dynami:t joogipakend töötati välja koostöös turundusagentuuriga Taevas Ogilvy ja pakendiettevõttega CANPAK.

 

Autorid: Kädi Kaasikmäe ja Maike Iida, Taevas Ogilvy; Mari-Liis Õunapuu, A. Le Coq
Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt