Creative Unioni uueks juhatuse esimeheks sai Rauno Kutti
Alanud kuul sai turunduskommunikatsiooni ettevõtteid ühendava Creative Union ASi juhatuse esimeheks Rauno Kutti, kes juhtis siiani samasse gruppi kuuluvat digitaalagentuuri Vurr Digital. Uue rolliga andis Kutti Vurri juhtimise üle senistele meeskonnaliikmetele Madis Treile ja Lonny Tõnovile.
Fotol: Rauno Kutti. Pildistas: Alina Birjuk
Rauno Kutti ütles, et viimase viie aastaga on kommunikatsioonivaldkonna laienemine tekitanud uusi võimalusi nii äri arenduses, turunduses, reklaamis kui teenusedisainis. “Vurri kaudu on kogu selle pildi haldamine olnud vähesel määral võimalik, kuid grupi juhina on mänguväljak minu jaoks palju laiem ja saan ennast tõeliselt proovile panna,” sõnas ta.
“Olen Creative Unioni abil kasvatanud Vurrist kuue aastaga üles eduka agentuuri ja selle aja jooksul olen saanud oma võimekust kogu strateegilise kommunikatsiooni vallas kõvasti lihvida. Kuna Vurri valdkond jäi minu enda jaoks kitsaks, siis otsustasin Vurrist lahkuda ning uued juhid Madis Trei ja Lonny Tõnov saavad selle ägeda digiturunduse tuleviku enda juhtida võtta,” ütles Kutti.
Creative Unioni juhatuse liikmetena jätkavad endine juhatuse esimees Madis Laas ja Identity tegevjuht Ants Lusti.
Madis Laas selgitas, et kommunikatsioon teeb sarnaselt paljudele teistele valdkondadele läbi digitaalset transformatsiooni, mistõttu on sooviks ka juhatuse tasandil suurendada digitaalsete oskuste osakaalu. “Töökindlateks klientide äride kasvatajateks on saanud integreeritud lahendused, mis hõlmavad endas liikuvat pilti, sotsiaalmeediat, avalike suhete juhtimist, kliendisuhete haldamist, sündmusturundust, ostetud meedia optimeerimist ja muud. Kõikide nende distsipliinide ühiseks nimetajaks on saanud kiirus ja digitaalsus. Sel põhjusel kaasas Creative Union juhatusse ja valis selle esimeheks kommunikatsiooni digieksperdi Rauno Kutti,” märkis Laas.
Kutti sõnul teevad Creative Unioni kuuluvad agentuurid omavahel tihedat koostööd, mis võimaldab kiiresti reageerida ning strateegiliselt ja põhjalikult probleemidele lahendust leida. Kõikide agentuuride peale kokku on pikki aastaid kogemust, kuidas luua nähtavust ja ärilist edu üle kogu maailma. Uueks eesmärgiks on kogu grupi tervikteenust edasi arendada, et Eesti brände veel julgemalt maailma viia või kohapeal midagi edukat korda saata.
Creative Union on sarnase mõttemaailma ja eesmärkidega ettevõtete ühendus, mille liikmed tegutsevad turunduskommunikatsiooni valdkonnas. Creative Union pakub teenuseid kogu turunduskommunikatsiooni valdkonna ulatuses: alates teenusedisainist ja brändi loomisest, suhtekorraldus-, reklaami-, sotsiaal- ja digimeediastrateegiatest, veebikeskkondade ja nutilahenduste loomiseni, üritusturunduse lahenduste pakkumise ja vajalike kampaaniamaterjalide tootmiseni. 2019. aastal kuulub Creative Unioni 11 äriüksust, kus töötab kokku 100 inimest.
Silja Oja, Turundajate Liit