26.02.2021

Coopi uued reklaamfilmid kannavad sõnumit “Viime elu edasi igas Eestimaa nurgas”

“Coopi uue brändikommunikatsioonistrateegia ja -lahenduse välja töötamine oli üks väga pikk protsess, aga muidugi väga tore töö, mille tulemusega oleme rahul,” räägib loovagentuuri Optimist Creative loovjuht Anti Jürgenstein.

Kaader Coopi reklaamfilmist “Viime elu edasi.
Kaader Coopi Harjumaa reklaamfilmist “Viime elu edasi"

Coopi positsioneeringu põhisõnum “Hoiame elu igas Eestimaa nurgas” on teeninud eeskujulikult nii Coop’i jaeketti kui ka panka. Bränd on paari aastaga jõudnud esikolmikusse nii tarbijate kui töövõtjate peades. Coop oma põhiolemuselt on ikka sama – alati Eesti eest väljas, seega positsioneeringu vundament ei muutu, kuid aeg on küps, et lükata sisse järgmine käik.

Coop ei ole ammu enam ainult nostalgiliste maapoodide elus hoidja, vaid ambitsioonikate plaanide ja tegudega elu edendaja. Näiteks on toonud Coop toidukapid sinna, kus poodi ei ole ja pangateenused sinna, kus nendest unistadagi ei osatud.

Coop on ainus, kes on rahva jaoks olemas kõikjal Eestis – nii linnas kui maal. Toonud vabadusi ja võimalusi sinna, kus neid seni ei olnud. Sellest vormus ka uus põhisõnum: “Viime elu edasi igas Eestimaa nurgas.”

Coop on oma teenustega kõige paremini esindatud ikka linnades, kuid silmtorkavamat mõju on näha just suurematest linnadest väljaspool. Ka kohtades, mis mõned aastad tagasi tundusid depressiivsed, aga nüüd tunduvad päris okeid.

Viimasel paaril aastakümnel karjääri nimel suurematesse linnadesse elama tulnud inimesed on hakanud taga igatsema väiksemat elukeskkonda. Ka paljud elupõlised linnainimesed tunnevad, et linnast väljas on elutervem ja mõnusam elada. Seda näitavad ka viimase paari aasta rahvastiku liikumise trendid – rahvas on hakanud tasapisi maale kolima.

Me ilmselt kõik tunneme kedagi, kes on maale kolinud ja võin kihla vedada, et ka sul on käinud peast läbi mõte linnakorter maamaja vastu vahetada. Vastuargumente, miks mitte maale kolida hakkab vaikselt nappima.

Muidugi ei hakka ma väitma, et Coop üksi toob inimesed maale, kuid on selge, et elukoha valikul on erinevate teenuste kättesaadavus päris rasvane linnuke checklistis.

See selgus ka rääkides peredega, kes olid otsustanud suurtest linnadest ära kolida. Kahte nendest lugudest õnnestub jagada ka teiega:

  • Loovagentuur: Optimist Creative
  • Strateeg: Magnus Lužokv
  • Projektijuht: Mari-Anna Miller
  • Loovjuht: Anti Jürgenstein
  • Produktsioon: Get Shot Films
  • Režissöör: Helen Takkin
  • Turundusdirektor: Andres Lember
  • Turundusjuht: Kaili Kahl
Anti Jürgenstein
Optimist Creative’i loovjuht Anti Jürgenstein

Loo autor: Anti Jürgenstein, Optimist Creative

Toimetas: Silja Oja, TULI

Optimist Creative on Turundajate Liidu (TULI) liige.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt