Tere Tallinn! Baltic Brand Forum toimub sel aastal Eestis
Viiendat korda toimuv Baltic Brand Forum toimub 22. septembril Tallinnas, Fotografiskas. Paneeldiskussioonide ja loengutega jagavad oma teadmisi brändieksperdid ja oma valdkonna professionaalid 6 erinevast riigist. Päeva lõpus autasustatakse erinevates kategooriates Baltikumi silmapaistvamaid brände.
Kaubamärgid tegutsevad dünaamilises ärikeskkonnas, mis nõuab julgeid tegusid alates kiiresti muutuvatele turuvajadustele reageerimisest kuni ülemaailmsetes küsimustes seisukoha võtmiseni. Seetõttu on Baltic Brand Forumi tänavune teema “BRAND BRAVERY” – see on austusavaldus kaubamärkidele, kes julgevad seista oma ideede eest, et maailma vallutada.
Väliskülalislektorid jagavad oma kogemusi ning paneeldiskussioonides osalevad Baltikumi edukaimate kaubamärkide valdkonna spetsialistid, sealhulgas peaesinejad:
- Paul Kemp-Robertson, Contagious’i kaasasutaja
- Andy Pearson, Liquid Death’i loomeosakonna asepresident
- Rick Serdiuk, Banda Agency kaasasutaja ja loovjuht
- Maksymilian Malicki, BOLTi globaalne brändijuht
- Artūrs Garais, airBalticu Web3 projektijuht
- Stephanie Helen Scheller, OMG Momentumi kaasasutaja
- Antonio Bechtle, BM Boutique’i loovjuht ja partner
“Oleme uhked, et Baltic Brand Forum toimub väljaspool Lätit. Iga aastaga saame hoogu juurde ja uue asukoha, uued partnerid ning uue publiku. See teeb meid väga elevaks. Tänavu aasta teema “BRAND BRAVERY” käsitleb ettevõttesiseseid- ja väliseid äripraktikaid – hüppeid uutesse äriideedesse, isegi kui need põhinevad vaid kõhutundel. Julgus ei kehti mitte ainult meie kui inimeste, vaid ka kaubamärkide kohta,” ütleb Baltic Brand Forum üks korraldaja, B40 MAGICi tegevjuht Andris Rubīns.
Anniken Haldna, TULI tegevjuht lisab: “Viimasel kolmel aastal on Baltic Brand Forumi meeskond kutsunud Eesti tegijad Riiga, et Balti kolleegidega ühiselt aega veeta. Sel korral tuleb aga sisukas ja brändidele inspireeriv sisu koju kätte. Piletid on peagi müügil ning TULI liikmetele kehtib soodushind. Rohkem infot juba peagi.”
Baltic Brand Forum autasustab Eesti, Läti ja Leedu brände erinevates kategooriates. Tulemused määravad Baltikumi inimesed ja need põhinevad Brand Capital uuringul, mis on Baltikumi kõige ulatuslikum bränditaju ja elustiili uuring. See koondab andmeid enam kui 600 kaubamärgilt.
Sel aastal toimub Baltic Brand Forum juba viiendat korda. Üritust korraldavad B40 MAGIC, OMD, Norstat koostöös TULI, JCDecaux, airBalticu, Google’i, LUX Expressi, Moller Balticu, Elementi, Httpooli, Eco Baltia, Tricksteri, Delfi, TV3 Group’i, IR Nauda and Sky Mediaga.
Kärt Tomp, TULI