Volvo: autoõnnetuse tagajärg ei tohi valida sugu
Naistel on suurem oht liikluses viga saada kui meestel, sest mannekeenid, mida turvavarustuse testimiseks kasutatakse, on tavaliselt “meessoost” ehk keskmise mehe suurused. Seetõttu otsustas Volvo tasuta jagada kõikide autotootjatega oma üle 40 aasta pikkuse uurimistöö tulemusi – et autod oleksid ohutumad kõikide jaoks, mitte ainult keskmise mehe jaoks.
Volvo E.V.A. (Equal Vehicles for All) initsiatiiv on sotsiaalse vastutustundlikkuse musternäidis. Kuigi mõned võivad küsida, et mis mõtet on jagada tasuta laiali oma aastakümnete pikkuse kalli uurimistöö tulemusi ja anda nii ära konkurentsieelis, tasub selline heategu kuhjaga ära, tõstes Volvo brändi väärtust.
Volvo võitis E.V.A. eest Cannes Lionsil loovstrateegia kategoorias tänavu Grand prix. Agentuur: Forsman & Bodenfors.
Silja Oja, TULI