Uuring: 85% ettevõtetest tunnevad puudust tavapärastest üritustest

Üritusturundusagentuur Orangetime Event viis 50 Eesti ettevõtte seas läbi uuringu, et aru saada, kuidas näevad eri valdkondade tegijad üritusturunduse võimalikke suundi edaspidi.

Utilitase jõulupidu 2019. Korraldaja: Orangetime.

Alates märtsi keskpaigast muutus sündmuskorralduses kõik väga kiiresti, koroonakriis pööras sektori sekundiga pea peale ja ootuspäraselt ei toonud ka ohutusmeetmete leevendumine kohe tagasi kriisieelset olukorda.

Miks ei toonud? Sest hirm oli, kõigil! Emotsioonid ja tunded on sotsiaalselt nakkavad. Ka meil oli hirm, seepärast julgesime küsida: mis saab edasi?

Aprilli, mai ja juunikuu jooksul, kui järjest tulid postkasti sõnumid, mis sedastasid 100% üksmeelselt otsused ürituste ära jäämise või teadmata aega edasi lükkumise kohta, oli aeg teha enamat kui vaid isekeskis tulevikuperspektiividele mõelda. Vaja oli andmeid, et paranoiast saaks produktiivne paranoia – ükski hirm ei ole liiga väike või mõttetu, võtame kõik ette, õpime tundma, harutame üksipulgi lahti ja töötame sealt välja ettevalmistus- ja tegevusplaani.

Niisiis korraldsime Orangetime’iga 50 Eesti ettevõttes uuringu, et saada aru, kuidas näevad eri valdkondade tegijad üritusturunduse võimalikke suundi edaspidi. Tänaseks on andmed koos ja vabalt huvilistele kättesaadavad, et oleks, millest lähtuda homse plaani tegemisel.

Kokkuvõtteks saab tulemuste põhjal öelda, et hirm viiruse ees ei ole enam valdav. Ligi pooled vastanutest (44%) juba tegutsevad, et veel suvel mõni sündmus korraldada. 56% vastanutest on antud suve osas veel äraootaval seisukohal, kuid II poolaasta jooksul näevad end juba üritusi korraldamas.

Lae uuringu tulemused pdf formadis alla SIIT.

Alice Aaviksoo
Üritusturundusagentuuri Orangetime juht


Orangetime on Turundajate Liidu (TULI) liige.

Kõik uudised