19.03.2020

Turundussektori ettevõtted aitavad riiki koroonakriisis, sündinud on mitu koostööprojekti

TULI üleskutsele aidata ühiselt avalikku sektorit kriisiolukorras on tänaseks reageerinud 58 turundussektori ettevõtet ja käiku on läinud 10 koostööprojekti. Siinkohal ülevaade neist projektidest.

Pildil Telia ärimaja ekraan. Foto autor: Adovinci OÜ.

Turundajate Liit (TULI) kutsus pühapäeval Eesti turundusagentuure ja valdkonna ettevõtteid tulema oma oskusteabega appi nendele, kellel on seda praegu väga vaja: riik, linn, omavalitsus, vald, haiglad jt.

Üleskutsele panustada vabatahtlikult oma oskusi ja energiat, et aidata avalikku sektorit kriisiolukorras, on tänaseks reageerinud 58 ettevõtet ja meeskonda.

Alagtuse eestvedaja, kommunikatsioonibüroo Dalton juht ja TULI juhatuse liige Ivo Kallasmaa tänab ja teeb kummarduse kogu TULI juhatuse nimel kõigi vabatahtlike ees. “Riik on meie algatuse väga operatiivselt vastu võtnud, oleme 10 projekti tänaseks juba käima lükanud ning mida päev edasi, seda rohkem suudetakse kaardistada asju, mida vaja teha ja kus abi vaja on. Lisaks on üleskutsega liitnud Meediaettevõtete Liit ning väli-ja siseekraanide omanikud, keda koordineerib vastavalt Terviseameti ja Sotsiaalministeeriumi juhistele reklaamiplatvorm Adovinci,” ütles Kallasmaa.

Ülevaade tänaseks sündinud koostööprojektidest:

  • Optimist Creative aitab Politsei- ja Piirivalveametit lahenduste väljatöötamisel, kujundus- ja videotööde ning sotsiaalmeediapostitustega. Samuti aitab Optimist kujundada infolehe, mis antakse inimestele, kes riigipiiri ületavad.
  • AD Angels tootis koostöös trükikodadega We Print ja NyImage Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile inimeste terviseteadlikkuse kasvatamiseks mõeldud põrandakleebised ja ostukärudele kinnitatavad teabelehed, mida levitatakse jaekauplustes üle Eesti.
  • Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium vajas abi, et viia läbi viirusealane teavitus kaubanduskeskuste siseraadiotes. Audioklipid valmistas ja levitab Artist Media.
  • Sise- ja välireklaamide platvorm Adovinci teeb koostööd Terviseameti ja Sotsiaalministeeriumiga ning levitab informatsiooni 1164 ekraanil üle Eesti. Adovinci initsiatiiviga ühinenud meediaomanikud: Clear Channel, DigiCity, Linnaekraanid, PublicTV, JCDecaux, Olerex, ArtDepoo, Telia, ViruKeskus, Circle K, Sildreklaam, KNM Eesti, Mainor ja Technopolis Ülemiste.
  • MIXD aitab Adovincil elektroonilistele sise- ja väliekraanidele visuaale valmistada.
  • Videoproduktsioonifirma Babahh aitab Vabariigi valitsust audiovisuaalse tehnika ja pressikonverentside ülekannetega.
  • Kommunikatsioonibüroo Dalton ja loovagentuur ImagineTBWA aitavad kaasata sotsiaalmeedia influencereid, et näidata noortele eeskuju, kuidas kodus püsida ja kodustes tingimustes õpingutega jätkata. Välja töötamisel on vastavad mängud ja võistlused. Tellija: Riigikantselei.
  • Dalton ja ImagineTBWA aitavad Riigikantseleil ja Terviseametil korraldada ka üleriigilist sotsiaalmeedia kampaaniat #olenkodus, mis paneks inimesi mõistma, et füüsiline lävimine tekitab rohkem kahju kui kasu.
  • Eesti Väikeste ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioonil (EVEA) aitab kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid jõuda kõige väiksemate ettevõtjateni (sealhulgas FIE-d) – nendeni, kes ei kuulu mingitesse liitudesse, et anda neile praktilist kriisi-alast infot, saada tagasisidet vajaduste ja probleemide kohta. EVEA esindab väikese ja keskmise suurusega ettevõtteid, mis moodustavad Eestis 99,8% ettevõtetest (sh 95% mikroettevõtted st 1-9 töötajaga ettevõtted).
  • Eesti Meediaettevõtete Liit aitab trükiseid Eesti meediaväljaannete vahele panna, et Riigikantselei koostatud COVID-19 infomataterjalid kõigi eestimaalasteni jõuaks. Peamine sihtrühm: vanemaealised.

Nimekiri täieneb, hoiame teid jooksvalt kursis uute projektidega.

Põrandakleebis jaekauplustele. Autor: AD Angels

Nimekiri üleskutsega liitunud agentuuridest ettevõtetest.

TULI üleskutse: aitame ühiselt avalikku sektorit kriisiolukorras.

Turundajate Liit (TULI) ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. Liitu kuulub praegu 74 ettevõtet.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt