TULI uus liige: SEB Pank

Turundajate Liiduga (TULI) liitus SEB Pank. Lähemalt räägib SEB Balti brändijuht Eha Talvist-Reinsalu.

Fotol: Eha Talvist-Reinsalu


Miks SEB otsustas TULI-ga liituda?

Peamiseks
põhjuseks on usk, et koos suudame rohkem ja paremini. Kui iga TULI liige
panustab lisaks enda igapäevatööle kas või pisutki meie turunduskommunikatsiooni
valdkonna parendamisse, siis on lootust suuri tegusid teha. Teisalt sai
otsustavaks võimalus oma tiimi liikmeid toetada ja harida erinevate TULI
ürituste kaudu. Tahame teiste kogemustest õppida, valdkonna ekspertide parimaid
praktikaid kuulda ning endagi inspireerivaid ideid jagada. 

Mida
TULI-lt ootate?

Ootame
loodud töögruppidelt reaalset tulemust. Lisaks kindlasti võimalust osaleda ühisaruteludes
ja ühisüritustel. 

Kuidas
soovite panustada turundusmaastiku arengusse Eestis?

SEB
olulisteks märksõnadeks on digitaliseerimine ja innovatsioon, sama kehtib ka
meie turundustiimi projektide kohta. Olime Eestis ühed esimesed, kes hakkasid
panustama sisuturundusse, meie ürituste tase on aastaid olnud ülikõrge ja
sisaldanud alati midagi tavapärasest teistsugust, SEB-l on oma
Innovatsioonikeskus Tallinnas ja uuel aastal avame keskuse Tartus. Tehtud
edukatest töödest võib näiteid tuua veelgi ja eesootavate projektide nimekiri
on pikk. 

Millised
on hetkel SEB suurimad turunduslikud väljakutsed?

SEB turunduse vastutus on suures plaanis
jaotatud kaheks: bränding ja digimüük. Brändi osas on suurimaks väljakutseks
see, et teatud sihtgruppide jaoks ei ole universaalpank, sealhulgas SEB, enam
nii ahvatlev kui aastaid tagasi. Meie ülesanne on leida võimalusi, kuidas end
uuesti tähendusrikkaks muuta. Tuge pakub teadmine, et panga jaoks kõige olulisemates
sihtgruppides on side brändiga tugev. Teine prioriteet on klassikalise
brändijuhtimise toomine digimaailma nii, et SEB muutuks senisest veelgi
nähtavamaks.  

Viimaste aastate suurim muudatus SEB
turunduses on olnud see, et turundus vastutab nüüd ka digimüügi eest. See
tähendab fookustoodete ja prioriteetide seadmist, nähtavust ja analüüsi klienditeekonna
igas etapis, regulaarset tulemuste jälgimist ning täienduste ja paranduste
tegemist. Usume, et parima teenuse kogemust saab kliendile pakkuda ka ainult online’is. Järgmiseks aastaks on seatud
päris ambitsioonikad eesmärgid ning kogu meeskond tegutseb selle nimel, et need
täidetud saaksid. 

Kes
on teie agentuurid?

SEB
Baltikumi loovagentuur on aastaid olnud Leedu Taivas Ogilvy, kellele lisaks
valiti sellel suvel igas riigis uued partnerid. Meediaagentuur Eestis on Arena
Media ning Lätis ja Leedus Havas Media. Digiagentuurid on Eestis Age Creative,
Lätis Cube ja Syndicate ning Leedus Milk. Igas riigis on meil ka omad
pikaajalised PR-agentuurid.  

Kui
suur on SEB turundustiim?

SEB-s on 35 inimesest koosnev turundus- ja kommunikatsioonitiim,
mis tulenevalt meie koduturgudest jaotub Eesti, Läti ja Leedu vahel. Eestis üksust
juhib Silver Vohu, kelle meeskonnas on 10 inimest.

TULI ühendab
kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme
tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse
kuulub praegu 64 ettevõtet.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised