TULI uus liige: Balbiino

Turundajate Liitu
astus hiljuti AS Balbiino, lähemalt kommenteerib liitumist ettevõtte turundusdirektor
Heikki Põhi.

„Juba ammu
ei ole turundamine vaid ühe brändi, tegemise või ettevõtte põhine. Turundus
eeldab partnerlust ehk mitut pädevat osapoolt. Saamaks kogemusi, uut turundusinfot, toredaid ideid ja tarku
turunduspartnereid – sel põhjusel liituski Balbiino TULI liikmeskonnaga,“ selgitas Balbiino turundusdirektor
Heikki Põhi astumist Turundajate Liitu. 


Balbiino turundusdirektor Heikki Põhi

„Hea
meelega jagame teistele omi kogemusi, hea meelega oleme valmis panustama
valdkonna töögruppide töödesse,“
lisas ta. 

Balbiino turundustiim on neljaliikmeline, lisaks turundusdirektorile on meeskonnas kaks tootejuhti ja Balbiino brändi
juht. Üks tootejuhtidest vastutab
Balbiino jäätiseportfelli, teine
külmutatud tootesarja Härmavili eest. Balbiino brändi juht seisab hea ühtse visuaalse identiteedi ja
turundussõnumite eest. 

„Kuna meie
tooteportfellis on palju erinevaid kaubamärke (Onu Eskimo, Vanilla Ninja, Raks,
Classic ja Smuutike), on meie
partneriteks mitmed agentuurid. Kasutame
turunduspartnerite Optimist Creative,
Taevas Ogilvy, Havas Creative, AD Angels ja Must Muna
teenuseid. Turundusaktsioonide meediapartneriks on olnud juba aastaid Inspired Universal McCann,“ rääkis Heikki Põhi. 

„Just on
kokku võetud möödunud aasta ja saame rõõmustada üsna paljude õnnestumiste üle. Oleme kasvatanud oma turuosa,
uutest toodetest tahaks ära märkida Raks vahvlitopside ja Balbiino Classic toodete müügiedu. Üle ootuste hästi läheb
koostöös Orklaga loodud Nurr ja Maiuspala jäätite müük. Ja jätkuvalt on Eesti kõige enam ostetav jäätis meie Vanilla Ninja
šokolaadiglasuuris vanillijäätis, mida teeme aastas ligi kaks ja pool miljonit,“ vastas Põhi küsimusele, mis Balbiinos
uudist. 

Vaata ka: www.balbiino.ee 

Balbiino agentuuridest on Optimist Creative,
Taevas Ogilvy, Havas Creative, AD Angels ja Must Muna Turundajate Liidu (TULI) liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase
taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest.
TULI-sse kuulub praegu 67 ettevõtet.   

Silja Oja, TULI

Kõik uudised