Telia tööandja brändi asus juhtima Eva-Kristiina Ponomarjov

Märtsikuu lõpus liitus Teliaga uus tööandja brändi juht Eva-Kristiina Ponomarjov, kes asus esimese asjana eriolukorra ajal Telia inimeste vahel katkematut sidet looma, ise päevagi uusi kolleege füüsiliselt nägemata.

Telia tööandja brändi juht Eva-Kristiina Ponomarjov

Eva-Kristiina eelnev kogemustepagas on olnud mitmekesine. Juba esimeses töökohas puutus ta kokku Telia eelkäija EMT-ga: „Olen õppinud reklaami ja meediat, samuti Eesti Kunstiakadeemias kunstiteadust. Esimese töökoha lõin endale ise – hakkasime koos kursusekaaslastega tegelema üritusturundusega, meie esimeseks kliendiks sai EMT, kellele järgnes kohe Nokia. Võib öelda, et minu töökarjäär on alguse saanud telkost.”

Ta on turundanud nii kohvikuteketti, raadiojaama, ülikooli innovatsioonikeskust kui ka Eesti riiki kui atraktiivset reisisihti: „Kui ma ülikooli lõpetasin, sain just sealt soovituse, mis viis mind turundusjuhi töökohale Double Coffee’sse. Sealt edasi liikusin EAS-i Turismiarenduskeskusesse, kus tegelesin Eesti kui sihtkoha turundamisega. Alustasin Venemaa ja Saksamaa suunal, hiljem lisandusid ka Aasia riigid – Hiina, Taiwan ja Korea. Pärast aastaid turunduses ja kommunikatsioonis muutsin suunda ja hakkasin tegelema ettevõtete strateegilise konsulteerimisega.”

Viimastel aastatel on Eva-Kristiina olnud nõustajaks nii erinevatele iduettevõtetele kui ka teismelistele ettevõtlikele tüdrukutele, innustamaks neid ettevõtlusega tegelema. „Startupe koolitades sain aru, et naistest asutajate osakaal on selles ringis pea olematu. Tekkis mõte, et just nüüd oleks õige aeg hakata ettevõtluse tulevikku mitmekesistama. Toetus mõte päriselt teoks teha tuli minu tütrelt, kes oma julguse ja pealehakkamisega sai minu suurimaks inspiratsiooniks teismelistele tüdrukutele mõeldud ettevõtluskiirendi Future Heroes loomisel. Seda kõike selleks, et anda nutikatele ja südikatele noortele edasi teadmisi ja oskusi ning jagada kogemusi ja pakkuda mentorlust, et aidata tüdrukutel oma unistusi varakult teostada,” rääkis ta.

Teliasse jõudis Eva-Kristiina keerulisel, kuid huvitaval ajal – tema tööletulek sattus eriolukorra esimesele nädalale, mil inimesed suundusid kaugtööle. „Väga huvitav aeg on olnud. Asusin ametisse karantiiniajal ning väga veider oli tulla tööle nii, et ei saagi inimestega näost-näkku suhelda. Teisest küljest võib distants anda värske vaate. Suhtlus ekraani vahendusel tõi meid üksteisele lähemale, ühtäkki oli mu Soome kolleeg mulle sama lähedal kui naaber üle laua.”

Telias tööle asudes hakkas Eva-Kristiina algatuse #kooskodus raames iga töönädala lõpus Telia inimesi kokku tooma, üheskoos otseülekande vahendusel Chalice’i kuulama või koos Joel Ostratiga kokkama. Eva-Kristiina hinnangul on praegu eriti oluline ühtekuuluvustunnet tekitada: „Me oleme praegu väga eraldi, igaüks oma kodus. Seepärast sündiski #kooskodus idee, mis annab põhjuse kokku tulla ja positiivse tooniga nädalavahetusse liikuda.”

Eva-Kristiina sõnul on praegune aeg õpetanud talle, et enda jaoks tuleb aega võtta, ükskõik kui kiire ka poleks. „Inimese tasakaal on habras, aga minu meelest on see õnneliku elu alus. Arvan, et lõppev kriis on aidanud mõista, kui suur roll on tegelikult igal inimesel. Võib-olla varem me ei pannud seda nii teravalt tähele, aga usun, et tekkinud eriolukord tõi selle tõdemuse meile sõna otseses mõttes koju kätte. Loodan, et inimesed oskavad tööle tagasi tulles veelgi paremini ennast ja üksteist väärtustada ning oluliste asjade jaoks aega maha võtta.”

Silja Oja, TULI


Telia on Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 77 ettevõtet.

Kõik uudised