27.11.2019

Telia jõulukampaania „Luba midagi endale“

Telia selleaastane jõulukampaania kannab kahemõttelist sõnumit „Luba midagi endale“. Lähemalt räägivad Telia turundusjuht Katrin Pelšs ja Optimist Creative’i loovjuht Siim Nikopensius.

Telia uus reklaamfilm on üks osa suurest lahti rulluma hakkavast kampaaniast, mille keskmes on mõte enda premeerimisest ja enda jaoks rohkem aja leidmisest. Kampaania kestab aasta lõpuni.

“Kuidas eristuda reklaamiga aasta kõige konkurentsitihedamal perioodil? Ajal, mil paljud brändid räägivad koos olemisest ning heategevuslikud kampaaniad suunavad kõigi teiste peale mõtlema, tahtsime tuletada Telia jõulukampaaniaga meelde, et oluline on seejuures ka ennast meeles pidada. Inimesed on harjunud, et suured brändid näitavad neile jõulude ajal nunnusid, pehmete loomakestega ja emotsioonidest tulvil reklaamfilme. Meie strateegia nägi ette töötada välja lugu, mis suudaks vaatajat üllatada, võimaldades Telial oma sõnumiga esile kerkida. Jõudsime stoorini, kus jätame vaatajale alguses mulje, et mees armub naisesse, kellega ta tänaval kokku põrkab. Naisel kohtumisega suuri emotsioone ei kaasne, aga mehel ei lähe see meelest. Tema kõrvus hakkab helisema muusika ja pärast arvukaid saatuse keerdkäike selgub, et mehele oli hoopis silma jäänud naise randmel ilutsev nutikell. Minu arust on lõpptulemus kaasahaarav, ootamatu ja meeldejääv – märksõnad, mille poole peaks iga reklaam püüdlema,” rääkis Optimist Creative’i loovjuht Siim Nikopensius.

“Telia selleaastasel jõulukampaanial on kahemõtteline sõnum: „Luba midagi endale“. Sellega soovime meelde tuletada, et me ei unustaks suures pühadesaginas ka iseend, premeerides end millegagi, mida oleme võibolla ammu igatsetud. Olgu selleks mõni kauaaegne täitumata unistus, elamus või ka lihtne materiaalne kingitus. Ja viimastel on meie kampaanias sel aastal suur roll, sest Teliast leiab palju pakkumisi, mille ostuga saab igaüks endale kaasa väärtusliku kingituse omal valikul,” ütles Telia turundusjuht Katrin Pelšs.

„„Luba midagi endale“
tähendab aga ka endale lubaduse andmist. On ju nö peeglisse vaatamise aeg, mil me kõik püüame märgata rohkem, aidata rohkem, olla paremad. LUBAME seda siis endale!” lisas Katrin.

Loovagentuur: Optimist Creative
Loovjuht: Siim Nikopensius
Projektijuht: Getrin Reesar
Produktsioon: Get Shot Films
Režissöör: Helen Takkin
Klient: Telia
Turundusdirektor: Ranno Pajuri
Turundusjuht: Katrin Pelšs

Telia ja Optimist Creative on Turundajate Liidu (TULI) liikmed. TULI ühendab
kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme
tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse
kuulub praegu 62 ettevõtet.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt