Stockmanni moeturunduse valdkonda asus juhtima Maria Britikovski

Veebruaris liitus Stockmanni
turundusmeeskonnaga mitmekülgse turunduskogemusega Maria Britikovski, kes
vastutab moevaldkonna turunduse eest. Tema eesmärgiks on lähtuvalt Stockmanni uuest
strateegiast toetada ettevõtte kujunemist inspiratsiooniallikaks moevaldkonnas,
pakkudes klientidele erilisi kogemusi ja ületades nende ootusi.

Fotol: Maria Britikovski

„Eestis on aina enam kasvamas premium- ja luksuskaupade turg. Ühelt
poolt on inimesed teadlikumad, et kvaliteetsed tooted kestavad kauem, teisalt
tuleb Eestisse üha rohkem ostujõuliseid turiste. Selline koosmõju annab
Stockmannile head võimalused eristumiseks,“ rääkis Maria Britikovski. „Samuti
pööravad inimesed järjest rohkem tähelepanu jätkusuutlikule tarbimisele ja
keskkonnamõjudele. Üha rohkem ollakse valmis investeerima kvaliteetsematesse ja
vastutustundlikult loodud toodetesse,“ lisas ta.

Stockmanni turunduse ja kliendikogemuse juht Katre
Uibomäe rõõmustab Maria liitumise üle Stockmanni turundustiimiga: „Maria on
pikaajalise kogemusega, tohutu töövõimega ja pühendunud kõiges, mida ta teeb.
Maria taust moevaldkonnas tuleb kasuks, samas on suurim väärtus Maria lai
silmaring turunduse tööriistadest, kliendikesksusest ning ärile orienteeritusest.“

Maria Britikovski on varasemalt töötanud
turundusjuhina Baltikas, Tele2-s, Tallinna Tehnikaülikoolis ja Omnivas. Ta on
lõpetanud ärijuhtimise magistrantuuri Tallinna Tehnikaülikoolis, täiendanud
ennast jaekaubanduse turunduse juhtimise alal Oxfordi Ülikoolis Inglismaal ja
rahvusvahelise turunduse valdkonnas Touloni Kõrgemas Äri- ja Tehnoloogiakoolis
Prantsusmaal.

Stockmann Eesti on Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab turundusega tegelevaid professionaale, kes on
huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate
hulka kuulumisest. Liitu kuulub praegu 73 ettevõtet.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised