Not Perfect võitis KIAF reklaamifestivalil rekordarvu auhindu

29. mail väljakuulutatud auhindadest rändab 31 auhinda Not Perfect loovagentuuride grupi auhinnakappi. Not Perfect Tallinn korjas kokku 8 auhinda.

Kaks hõbedat ja viis pronksi võitis Not Perfect Tallinn Tele2-le loodud reklaamide eest. Auhinnad saadi tele, raadio ja kampaaniate kategoorias.

Mõned Tele2 auhinnatud töödest:

TV hõbe: Tele2 Piiramatu pilv „Tualett”:

TV pronks: Tele2 Piiramatu pilv „Puu”:

Raadio ja heliefektide meisterlikkuse eest 2 pronksi: Tele2 „Värske õhk”

Pronksiga pärjati Saku Õlletehase Karli brändile loodud teleklipp „Hoia mu Karli”:

Festival toimus digitaalselt ning oli KIAFile omaselt tugeva rahvusvahelise žüriiga 22 riigist. KIAF toimus tänavu juba 21. korda ning seekordne gala toimus live ülekandena, mida korraldajate poolelt vedas Maksim Lazebnik. Kõiki festivali võidutöid näeb SIIT.

Not Perfect Eesti juht Rivo Räim:

„Kiidame ja täname Tele2 ja Saku inimesi – saime kinnitust, et mõlemale brändile välja töötatud uued loovkontseptsioonid on õigetes rööbastes. See teeb südamest rõõmu.

Aga iga festival ise on ju „pidupäev”. Paned puhta särgi selga, kasid soengu korda ja astud igapäevastest tegemistest korraks välja. Mõmised ja mõnuled saadud tunnustusest, vaatad kliendile tänulikult silma, kratsid kukalt ja kahetsed, et kuskil oleks pidanud veel gaasi peale andma. Tekivad uued ja veel ägedamad mõtted ning rühid edasi.

Vähemalt meil on nii ja see on ka põhjus, miks meie jaoks on oluline festivalidel osaleda. Kuna mitmed festivalid on tänavu tühistatud, siis seda enam tuleb võtta osa neist, mis toimuvad. Viimane oli ka ajend, miks oleme otsustanud Cannes Lionsi augu enda jaoks täita ja teha juunis grupisisese loovusfestivali Not Perfect Creativity Festival, kus meie nelja riigi ideedest pulbitsevad inimesed lähevad raginal üksteise vastu võistlema. Ja pole vahet, kas oled copy, projektijuht või raamatupidaja. Kangesti tahaks siia nimistusse panna ka kulleri, aga meil grupis kahjuks ühtegi ei ole. Kes vihjet mõistavad, on suure tõenäosusega päri sellega, et surematuid ideid võib leida üllatavatest kohtadest.

Ja siinkohal muidugi kummardus partneritele, kes andnud oma panuse ühte või teise õnnestumisesse: Kuukulgur Film, Film Angels Studio, Ajar Stuudio, Mediabroker ja Vurr.“

Kiev International Advertising Festival (KIAF) on eelkõige endise Nõukogude Liidu riikide agentuuridele mõeldud rahvusvaheline loovusfestival. Vaata: kiaf.com.ua.

Silja Oja, TULI


Saku Õlletehas, Kuukulgur Film ja Vurr on Turundajate Liidu (TULI) liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 77 ettevõtet.

Kõik uudised