Mikkel Hagedorn: kinomäng kaasab reklaamiblokeerijate põlvkonda

Forum Cinemas pakub võimalust enne filmi
algust ekraanil interaktiivset mängu mängida (ja turundajatel seda brändida).
Lähemalt räägib mängust CinemaTaztic asutaja ja juht Mikkel Hagedorn.

Fotol: CinemaTaztic juht Mikkel Hagedorn

Kui palju on hetkel riike, kes kinomängu
kasutavad?
 

Taani, Norra, Soome ja Eesti. Jaanuarist
lisanduvad Saksamaa, Hispaania, Austraalia ja Araabia Ühendemiraadid. 

Millised ettevõtted kinomängu edukalt oma
turunduses juba kasutanud on?
 

Ben&Jerry’s jäätis, Coca-Cola ja Boozt.com
on kõik Põhjamaades suurepäraseid mänguga tulemusi teinud. Ben&Jerry’s ja Coca-Cola promosid mõlemad läbi
mängu oma brändi ning panid auhindadeks oma tooteid. Mängu tulemusena tõusis
nende toodete müük kinodes 25%. Boozt.com jagas läbi mängu oma e-poe sooduskoodi,
kampaania tulemusena tõusis müük kinodes 10%. 

Miks on ettevõtted kinomängu kasutama
hakanud?    

See ei ole passiivne formaat nagu enamus
reklaame. Kinomäng aktiveerib inimesi. Selle sihtrühmaks on Z-generatsioon ja
milleniumilapsed – seltskond, kes igapäevaselt lahterdub reklaamiblokeerijateks.
Viimase aastaga on reklaamiblokeerijate hulk selles vanusegrupis suurenenud 41%.
Aga need noored on kinomängu kõige suuremad fännid. Põhjenduseks toovad nad, et
nad saavad mängides oma nutitelefone kasutada ja nad on reklaami kaasatud.    

Kui tavaline display’l klikkimise määr on
keskmiselt alla 1% ja Adwordsi keskmine on 3,75%, siis kinomänguga on kaasamine
10%. Taanis, Norras ja Soomes on 10% kõikidest
kinokülastajatest kinomängu äpi alla laadinud. Sihtgrupi kaasatust
arvestades teeb see kinomängust maailma kõige paremini toimiva digitaalse
meedia kanali. 

Kui ettevõtted tahavad jõuda Z-generatsiooni
ja milleniumilasteni, tuleb varem või hiljem hakata uusi reklaamiformaate
kasutama. Kinod on jätkuvalt noorema generatsiooni lemmikpaigad, seega on see
suurepärane võimalus seda sihtgruppi kõnetada ning oma brändiga siduda. 

Millised on kinomängu tulevikuplaanid?

Kinomäng on alles algus. Tulevikus plaanime
terve filmieelse aja sisustada interaktiivselt. 

***** 

Mikkel Hagedorn räägib kinomängu Forum Fun
Eestisse jõudmisest ja võimalustest täpsemalt 11. detsembril kell 9.30
Coca-Cola Plazas. Üritus on tasuta ja oodatud on kõik, kes soovivad ennast
uudse võimalusega kurssi viia.  

Registreerimiseks saada e-mail:  

Rohkem infot ForumFun kinomängu kohta leiab SIIT.

Katre Kärner
Forum Cinemas turundusjuht

Forum Cinemas on Turundajate Liidu (TULI) liige. 

Kõik uudised