Meediaagentuuri Mindshare uus tegevjuht on Maarja Kaalep

Mindshare Eesti etteotsa asus 15-aastase
turunduskogemusega Maarja Kaalep. Enne seda töötas Maarja Tallink Grupis, kus ta
kolm aastat juhtis Eesti turundustiimi ning kaks aastat vastutas üle grupi
digiturunduse eest. Lisaks sellele on tal pikaajaline kogemus meediaagentuurist
MediaCom, kus ta 7 aastat haldas klientide meediategevusi.

Fotol: Mindshare Eesti tegevjuht Maarja Kaalep

“Võtsin pakutud väljakutse vastu, kuna näen, et minu varasem
töökogemus kliendi poolel annab mulle hea stardipositsiooni pakkumaks
Mindshare’i praegustele ja tulevastele klientidele nende ootustele vastavat
strateegilist tuge ning aidata neid oma ärilisi eesmärke ellu viia,” rääkis
Maarja Kaalep.

Maarja visioon on tuua meediaagentuuri uusi tegevussuundi
ning tugevdada veelgi analüütilist ning digimeedia kompetentsi läbi motiveeritud
ja tugeva tiimi, et konkurentsitihedal meediamaastikul edukas olla.

Mindshare (Via Media OÜ) kuulub AGE Comile, millele kuuluvad Eestis tegutsevatest meediaagentuuridest ka Media House ja MediaCom ning loovagentuuridest Taevas Ogilvy.

22 aastat agentuuri juhtinud ja juhatusse kuulunud Anu Art lahkub ettevõttest. Meediaagentuur Via Media, mis esindab juba viimased 10 aastat Eestis rahvusvahelist ketti Mindshare, sai alguse aastal 1997. Enne seda töötas Anu aasta meediaagentuuris Media House ja aasta AGE Reklaami (praeguse nimega Age Creative) meediaosakonna juhina. Seega on Anu töötanud AGE Com grupis kokku 24 aastat.

“Olen pool oma elust juhtinud meediaagentuuri. Muutused on alati edasiviivad ja hea meelga avan nüüd uusi uksi. Kõigepealt võtan aga aja maha ja vaatan siis edasi, kuhu hing tõmbab,” ütles Anu Art.

Kommenteerib AGE Comi üks omanikke Andris Blaka: “Anu kuulus AGE Comi ridadesse peaaegu
25 aastat. Ta on olnud üks Baltikumi meediaostuäri loojatest ja me oleme talle tema
panuse eest tohutult tänulikud. Mindshare vajas aga uut juhti. Maarjal on
fantastiline kogemus kliendi poolel töötamisest ja ta tahtis agentuurimaailma
naasta. Me näeme temaga tulevikku ühtemoodi. Mindshare’i köögis hakkavad nüüd küpsema uued ja huvitavad projektid. Hoidke silm peal!”.

Mindshare Eesti suurimateks klientideks on Unilever, Sanofi, Danone, Ergo Kindlustus, Apollo
Kino, Citycon, Kreditex.

Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised