Kuula, kes munes kõige kuldsema digimuna

Kuldmuna konkursi digikategooria tugevaimatest töödest räägivad Äripäeva raadios Kuldmuna 2020 reklaamižürii esimees Madis Ots ja digiturunduse ekspert Marko Saue.


Saates on külas Kuldmuna 2020 reklaamižürii esimees, Salama loovjuht Madis Ots ja Goal Marketingi loovjuht Marko Saue. Juttu tuleb Kuldmuna digikategooria võidutöödest ja Turundusteo konkursi võidutöödest. Saatejuht: Uku Nurk.

Vaata tänavuse Kuldmuna võidutöid ja kuula juurde 7. aprillil eetris olnud Äripäeva raadiosaadet.

Saatekülalised kiitsid Kuldmunal kulla võitnud Hooli äppi, mis on päevakalender ja kell kõrges eas ning dementsetele inimestele. Hooli lahendus lähtub põhimõttest, et eakas tunneks ennast 24/7 enesekindla ja hoituna. Agentuur: DUX.

Kiidusõnu sai ka kuldse muna võitnud LHV Noortepanga rahatarkuse videoseeria “Kuidas mitte olla vaene?“:

Tähelepanuväärne kuldmuna digitaalse reklaami kategoorias: “Eesti otsib nurmenukke“. 2019. aasta kevadel kutsusid Eestimaa Looduse Fond (ELF), Tartu Ülikooli teadlased ja Teeme Ära talgupäevad inimesi loodusesse nurmenukkude kasvukohtasid ja tüüpe määrama. Eesmärk oli saada andmeid, mille põhjal hinnata ökoloogilisi muutusi Eesti looduses. Kodanikuteaduse kampaania kujunes ajaloo mastaapseimaks uuringuks, mis nurmenukkudega tehtud. Agentuur: fraktal.

Silmapaistev teemakäsitlus ja visuaalselt huvitav lähenemine tõid kampaaniale “Hambakiusvaba kuu” Kuldmuna konkursil hõbemuna. “See on nii kreisi, et ma mõtlen, et kuidasmoodi see idee kliendile maha müüdi. Fenomenaalne!” kommenteeris tööd digiturunduse ekspert Marko Saue.

Kliinik 32 on juba 11 aastat puhtalt missioonitundest korraldanud Hammaste Tervise Kuud, et tõmmata tähelepanu hammaste tervisele ja probleemide ennetamisele. Seekord olid sihtgrupiks noored, kes pesevad hambaid lohakalt ja ei tea õigest tehnikast tuhkagi. Isikustasime hamba, et näidata humoorikalt, mida tunneb hammas, kui teda lohakalt harjad ja niiditad ning toiduga ülekoormad. Agentuur: Taevas.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised